2013. május. 22. 15:43 MTI Utolsó frissítés: 2013. május. 22. 16:31 Sport

Az UEFA kizárta a Rapid Bucurestit

Kizárta a kontinentális kupasorozatokból a Rapid Bucuresti csapatát az Európai Labdarúgó Szövetség (UEFA) illetékes testülete.

Az UEFA szerdán azt követően hozta meg az ítéletet, hogy a klubnak nem sikerült rendeznie tartozásait a megadott március 31-i határidőig. A bukaresti gárdának egy idényt kell kihagynia, amennyiben hazájában indulási jogot szerez a Bajnokok Ligájába, vagy az Európa Ligába, a döntés pedig három évig hatályos.

A Rapid, amely ebben a szezonban nem valószínű, hogy bármelyik sorozatba részvételi jogot szerezne, emellett 100 eurós büntetést is kapott az UEFA pénzügyi szabályainak megsértése miatt. Az ukrán Arszenal Kijevet 75 ezres pénzbírsággal sújtotta az UEFA.

Az UEFA azt is közölte, hogy a román Dinamo Bucuresti, a szerb Partizan Beograd, továbbá a horvát Hajduk Split és Osijek rendezte adósságait a decemberi figyelmeztetést követően, így ezek a gárdák megúszták az egyéves kitiltást. Az idén BL-negyeddöntős Málagát már korábban megbüntette az UEFA, a spanyol klub egyéves eltiltása négy évig érvényes.

párizsi olimpia 2024

Kovács Kokó István: Nem baltával rontok be az irodába

Gazdasági és jogi átvilágítást ígért a Magyar Ökölvívó Szakszövetség újonnan megválasztott elnöke, Kovács Kokó István. Atlanta olimpiai bajnoka a rá váró feladatok mellett beszélt arról, mekkora szerepe lehetett a politikának a megválasztásában, miként alakult a viszonya Erdei Zsolttal, miért indul nála hatalmas mínusszal a szövetségi kapitány, és hogy miért ilyen határozott a véleménye Imane Helif ügyéről. Interjú.

Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.