Flavio Briatore, a Renault korábban eltiltott, de azóta rehabilitált csapatfőnöke szerint el kellett volna tiltani a Kanadai Nagyydíjon szabálytalankodó Lewis Hamiltont.
Mark Webber súlyos, de szerencsés kimenetelű balesete után a szabályoknak megfelelően pályára jött a biztonsági autó, épp Lewis Hamilton mellé kerülve. A McLaren brit pilótája rövid habozás után megelőzte a safety cart, ellentétben az őt követő pilótákkal, akik annak rendje és módja szerint besoroltak mögé.
„Teljességgel érthetetlen, miért kell húsz kört várni egy pilóta megbüntetésével - dohogott az eset után Flavio Briatore, a Renault egykori csapatfőnöke. - Rögtön a szabálytalanságot követő körökben ki kell hívni a versenyzőt, ellenkező esetben hatalmas előnyre tehet szert. Ez most be is bizonyosodott."
A szakember szerint Hamilton akciója fekete zászlót érdemelt volna, így azonban óriási, gyakorlatilag egykörös előnyre tett szert. A 2008-as világbajnokot egyébként többen bírálták azért is, mert Kanadában csak tízezer dolláros büntetést kapott, miután a pole pozíciót megszerezve, nem tudott végigmenni a levezető körén az időmérő edzésen. Az ok: kifogyott a benzin az autójából. Ez kizárást és rajthelybüntetést is vonhatott volna maga után, de a versenybírók nem sújtották ilyen szankciókkal.
Kovács Kokó István: Nem baltával rontok be az irodába
Gazdasági és jogi átvilágítást ígért a Magyar Ökölvívó Szakszövetség újonnan megválasztott elnöke, Kovács Kokó István. Atlanta olimpiai bajnoka a rá váró feladatok mellett beszélt arról, mekkora szerepe lehetett a politikának a megválasztásában, miként alakult a viszonya Erdei Zsolttal, miért indul nála hatalmas mínusszal a szövetségi kapitány, és hogy miért ilyen határozott a véleménye Imane Helif ügyéről. Interjú.