Shake life-style.hu 2012. január. 30. 19:00

A Coca-cola ezzel a palackkal segített a WWF kampányban

A WWF hírek között olvasható, hogy egy tavalyi megállapodás alapján a szervezet természetvédelmi erőfeszítéseit a...

A WWF hírek között olvasható, hogy egy tavalyi megállapodás alapján a szervezet természetvédelmi erőfeszítéseit a Coca-Cola 3 millió dollárral támogatja, és arra szólítja amerikai rajongó táborát, hogy támogassák ők is adományokkal a "Sarkvidéki Otthon" nevű projektet.

„A jegesmedve a cég 1922 óta ismert ikonikus figurája, így nem volt kérdés a menedzsment részéről, hogy a nevünket adjuk a kampányhoz.” - fogalmaz a Coca-Cola közleménye.

Az elmúlt karácsonyi ünnepek idején 1,4 milliárd fehér aludobozos kóla került forgalomba az Egyesült Államokban, ezek a sarkvidéki természet védelmének ügyére hívták fel a figyelmet.

A palack színváltásra még soha nem került sor kampány célokból, most azonban a Coca Cola, a Cola Light és Zero, a Sprite és a Nestea üvegeire is fehér kupakok kerültek.

hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 18. 17:45

Úgy felforgatta a dubaji csoki a pisztáciapiacot, hogy a törököknek már a baklavára se telik

A trendi csoki egyik összetevője a pisztáciakrém, a TikTokról indult mánia pedig akkora keresletet korbácsolt neki, hogy az alapjául szolgáló magvak – amúgy épp csökkenőben lévő – ára meredeken nőni kezdett, nem kis részben a török piacon hirtelen megjelent spekulánsoknak köszönhetően. A pisztáciafarmerek örülnek, a török fogyasztók meg csak a fogukat szívják az új lendületet kapó élelmiszer-infláció miatt.