Shake life-style.hu 2011. november. 04. 13:22

A Chevrolet menő reklámmal ünnepli a 100. évfordulót (videó)

A tegnap, azaz november 3-án ünnepelte a 100.

A tegnap, azaz november 3-án ünnepelte a 100. évfordulóját a Chevrolet, amit a svájci születésű Louis Chevrolet (1878-1941) versenyző, szerelő és mérnök illetve William C. "Billy" Durant (1861-1947) marketingguru keltett életre Detroitban. Az amerikai autógyár, "kép a képben" technikával készítettet egy trendi videofilmet a jubileumi évfordulóra, amelyben az autók mellett, a családi emlékek és a nosztalgiázás kapta a főszerepet.

A „kép a képben” technika követői között, már korábban is láthattunk szellemes, kreatív megoldásokat, például Andy Boxham vagy Michael Hughes weboldalán.

hvg360 Imre Réka 2025. január. 01. 17:30

„Valamiben meg kell halni” – a férfiak attól félnek, hogy kevésbé lesznek férfiak, ha megbetegszenek

Előbb kezelik magukat népi gyógymódokkal, minthogy elmenjenek az orvoshoz, és sokszor még a pingponglabda méretű daganatokat sem veszik észre magukon. A nevelés, a társadalom, vagy valami más okozza sok férfi orvosfóbiáját? Miért akarnak inkább infarktusban meghalni? Hogyan áll a vastagbéltükrözéshez egy ausztrál és egy magyar férfi? Férfiszorongások az egészségügyben.