Hugh Hefnernek bejöttek a számításai, az egymillió dolláros, meztelen Lohant viszik, mint a cukrot.
Egy újabb bizonyíték, hogy nem árt, hanem éppenséggel használ az eladásoknak a premier előtti botrány. És bár már Lindsay Lohan egymillió dolláros megbízásán is hüldeztek a népek novemberben, alig egy hete azzal csináltak ingyenreklámot a Playboy 2012 január-februári kiadásának, hogy elhintették: "valaki" megszerezte és nyilvánosságra hozta a meztelen fotókat a hivatalos időpont előtt. A nyuszis, Marilyn Monroe 1953-as beállításaira hajazó képek így már bejárták az internetet, ez mégsem okozott érdektelenséget a nyomtatott példányok megjelenésekor az újságosoknál, sőt.
Állítólag - bár lehet, hogy ez az információ is csupán a jól szervezett péer-masinéria fogaskereke - a standokról rekordsebeséggel fogy a Playboy, és már olyan városokban is után kellett rendelni, ahol "amúgy ez nem jellemző" - írja például a legnagyobb amerikai pletykagyár, a tmz.com.
A 25 éves Lohan Twitteren is buzdította rajongóit, hogy vegyék meg a magazint, és a tinisztárból botrányhőssé avanzsált színésznő nem panaszkodhat a hírverésre személye körül. Drog- és alkoholfogyasztása révén eleve reflektorfényben van, mert állandó látogatója bíróságoknak, ahol az aktuális kihágásait tárgyalják. A népszerűség jót tesz az árfolyamának, színészi karrierjén azonban ez nem sokat dob: nem dúskál szerepajánlatokban, így a playboyos pózok sem annyira hitelesek: mert bár Monroe is szőke volt, és nem volt rest levetkőzni a nyuszis magazinnak, a filmrendezők vetekedtek érte. Lohanért kevésbé.