A spanyolországi Valenciában nyolc hónapon át reklámoztak szexuális szolgáltatásokat a buszok hátulján, mire észrevették, hogy nem illik.
Át kellene gondolni a reklámfelületek hatékonyságát. Ha például sem az autósok, sem a járókelők nem realizálják nyolc hónapon keresztül, hogy a busz hátsóján virító női hátsó egy szexhirdetés, akkor ez vajon mit jelent eladásban? Nem tudni, hogy hányan keresték a feltüntetett szexuális szolgáltatást, azt viszont igen, hogy több mint fél év után egy újságíró figyelt fel a prostitúciót áruló hirdetésre a tömegközlekedési eszközökön. Egy madridi lap dolgozója hívta fel a figyelmet az illetlenségre, és hirtelen mindenki felháborodott, méghozzá országszerte.
A feminsiták őrjöngeni kezdtek, és a katolikus egyház is követelte a szexreklámok eltávolítását a buszokról. Az egyik parlamenti képviselő a buszvállalatot szexizmussal vádolta, a regionális közlekedési miniszter asszony pedig erkölcstelennek tituálálta a körbefurikázott prostihirdetést, írja a Spiegel Online.
A parázs vita után hamar jött a döntés: három nap alatt eltávolították a fizetős szexre csábító feneket a buszokról. És hogy megérte-e a hirdetőnek? Vélhetőleg a felhajtás visszahozta az előző hónapok észrevétlenségét.