Shake hvg.hu 2011. szeptember. 02. 14:24

Így lehet ciki mellbimbó-villantásból művészi fehérnemű-reklám

Az Agent Provocateur legújabb, valóban provokatív hirdetéséhez megtalálta a tökéletes reklámszínészt: Paz de la Huerta, amerikai színésznő hírhedt Golden Globe-os mellbimbó-villantását rendezte újra a fehérnemű-tervező.

Azsen provokatőr, így mondják, pedig brit a cég, méghozzá Vivien Westwood fiának fehérnemű-márkája, így nem csoda, ha a rikító fizimiskájú anyja után a csemete, Joseph Corré sem fogja vissza magát, és a felsőkategóriás csipkeneműt tényleg provokatív hirdetésekkel próbálja népszerűsíteni. Pár éve Kylie Minogue volt a reklámarcuk, azaz reklámtestük, az énekesnő szexuálisan túlfűtött klipje után most nem csupán érzéki, de humoros oldalát is megfogták a bugyivillantásnak.

Paz de la Huerta  ugyanis – aki annyira spanyol, mint amennyire a megbízója francia – előszeretettel mutogatja magát a vörösszőnyegen kissé lengébben, az idei Golden Globe kiosztó utáni partira tartva az amerikai színésznő alig bírt magával, és hosszú aranyruhája alól mindene kilátszott. Nem csak a dress code-ja, de a viselkedése sem volt megfelelő, így nem engedték be a nagy presztizsű eseményre az HBO Gengszterkorzó című sorozatának illuminált állapotú sztárját.  

Kapva kapott a januári botrányon a fehérnemű-tervező, és újrarendezte a jelenetet: csak épp saját kollekciójában, művészi színnel ellátva az amúgy oly cikinek számító, intim testrészek kikandikálását a reflektorfényben. Íme a szpot: