Senkit sem érdekel, hogy hány kalória van a gyorskajában
A The British Medical Journal című orvosi folyóiratban közzétett jelentés az első, amely azt igazolja, hogy miközben...
A The British Medical Journal című orvosi folyóiratban közzétett jelentés az első, amely azt igazolja, hogy miközben az átlagosan elfogyasztott kalóriamennyiség nem változott, egyes gyorséttermi láncok vendégeinek vásárlói szokásai módosultak.
New York városa 2008-ban írta elő a gyorséttermi hálózatoknak a kalória feltüntetését a menükön. A mostani jelentéshez tizenegy étteremlánc üzleteiben végeztek felmérést ebédidőben, egyszer tizenkét hónappal a rendelkezés hatályba lépését megelőzően több mint 7300 ember körében, majd kilenc hónappal a változást követően közel 8500 ember bevonásával.
A vizsgált étteremláncok közül a három legnagyobbnál (McDonald's, Au Bon Pain és KFC) átlagosan 44, 80 és 59 kalóriával vásároltak kevesebbet a fogyasztók. Átlagosan minden hatodik vásárló állította, hogy észrevette a kalória feltüntetését a csomagoláson.
New York városa 2008-ban írta elő a gyorséttermi hálózatoknak a kalória feltüntetését a menükön. A mostani jelentéshez tizenegy étteremlánc üzleteiben végeztek felmérést ebédidőben, egyszer tizenkét hónappal a rendelkezés hatályba lépését megelőzően több mint 7300 ember körében, majd kilenc hónappal a változást követően közel 8500 ember bevonásával.
A vizsgált étteremláncok közül a három legnagyobbnál (McDonald's, Au Bon Pain és KFC) átlagosan 44, 80 és 59 kalóriával vásároltak kevesebbet a fogyasztók. Átlagosan minden hatodik vásárló állította, hogy észrevette a kalória feltüntetését a csomagoláson.