A legdögösebb parfüm, és ami mögötte van
Bizonyos divatmárkák valószínűleg mindig is csak vágyálmok maradnak Budapesten; még szerencse, hogy legalább az illatukat érezhetjük. Marc Jacobsért rajongunk egy kicsit.
Marc Jacobs mindig is különleges helyet foglalt el a szívünkben. A 90-es években ő volt mindenki kedvenc szemüveges, kötött pulcsis lúzere, aki persze valójában a lehető legmenőbbnek számított, sikeresebbnél sikeresebb kollekciókkal és saját, könnyedén felismerhető stílussal. A kétezres években nagy változáson ment keresztül: leszokott a drogokról, lefogyott, kigyúrta magát, kontaktlencsére és bőrdzsekire váltott. Több mint 20 éve Robert Duffy az üzleti partnere, akivel állandó egyetértésben dolgoznak és akinek twitterén izgalmas belső információkhoz juthattunk (sajnos csak február 16-áig írt). Itt tudtuk meg például, hogy az új férfiillat arca maga Marc lesz, természetesen Jüergen Teller által megörökítve, aki Jacobs állandó kampányfotósa. Most már tehát nem csak pletyka, hogy a cég illatainak sorában végre férfiaknak szóló következik, a New York-i homoszexuális társadalom legnagyobb örömére.
Ha szeretne többet tudni a márka parfümjeiről és kíváncsi a videókra, kattintson!