A vendéglátóipari tanácsadással és minőségbiztosítással foglalkozó Coyle Hospitality Group és a spa menedzsmentben...
A vendéglátóipari tanácsadással és minőségbiztosítással foglalkozó Coyle Hospitality Group és a spa menedzsmentben világelső WTS International ez év szeptemberében több mint 1300 aktív spa-látogatót kérdezett meg az USA-ban. A kutatás célja annak kiderítése volt, mit kell tenniük a spák működtetőinek ahhoz, hogy pontosan azt kínálják, amire a vendégeik vágynak. A kérdések a válaszadók vásárlási és pénzköltési szokásait térképezték fel, valamint rákérdeztek arra is, mi volt a válaszadó legkellemesebb, spához kapcsolódó élménye.
A legmeglepőbb eredmény az volt, hogy az emberek többsége akár az eddiginél több pénzt is adna ki spa-kezelésekre, ha úgy látná, hogy ez valóban „befektetés” azért, hogy jól érezze magát, és megfelelő értéket kap a pénzéért – mondta Arthur Chang, a Coyle Hospitality Group fejlesztési részlegének elnökhelyettese. A 35 százaléka egyszer vagy kétszer ment spába, több mint 5 százalék pedig tízszer. A hosszú hétvége vagy nyaralás helyszínéül szánt szálloda kiválasztásánál 62 százalék tartja fontos szempontnak, hogy van-e a szállodában spa, 15 százalék szerint nagyon fontos, 23 százalék esetében pedig nincs szerepe a döntésben. A leggyakrabban igénybe vett szolgáltatás a pedikűr (63 százalék). Ennek fényében érdekes, hogy arra a kérdésre viszont, hogy milyen kezelésről mondana le először, ha nem lenne elég pénze, a legtöbben (25 százalék) a manikűrt említették. A megkérdezettek 80 százaléka mondta azt, hogy vásárolt ajándékot a spában; az átlagos költésük 150 dollár volt.
Ha kíváncsi a felmérés részleteire, valamint a legújabb trendekre testünk kényeztetésében, akkor a Vendéglátás Online oldalán mindent megtudhat, kattintson!