2009. december. 22. 18:25 hvg.hu Utolsó frissítés: 2009. december. 22. 17:53 Shake

A karácsony erotikus oldala

Az utóbbi években a karácsonyi ajándékok közé befurakodtak a fehérneműk is, a gyártók külön hirdetésekkel ösztönzik elsősorban a férjeket termékeik megvásárlására. Az eredmény egy rakás csinos lány kevés ruhában – természetesen talpig karácsonyi hangulatban.

Talán a Victoria's Secret fehérnemű gyártó kezdte el a speciális karácsonyi hirdetések sorozatát, nem tudni, de az tény, hogy mára a gyártók nagy része akár külön kollekcióval is készül az ünnepre. Nem csak kifejezetten rénszarvasos, csengettyűs, mikulásprémes darabokra kell gondolni, bár persze a tematikának ezek is részei, inkább a karácsonyi ünnep, mint intimitási lehetőség a fő motívum általában. Azzal pedig valószínűleg minden szakember egyetért, a legjobban úgy ünnepelhetünk, ha minél közelebb kerülünk szeretteinkhez – akár új fehérneműben, akár anélkül.

Ahogy már mondtuk, a téma szakértője kétség kívül a Victoria's Secret, amely idén karácsonyra különleges ajándékkal kedveskedett vásárlóinak. A másfél perces filmecskét Michael Bay, a Transformers rendezője készítette, és a rá jellemző módon nem maradhattak el a helikopterek és a robbantások sem. A fehérnemű cég felvonultatta legszebb angyalait, az akciófilm jellegű alkotásban megcsodálhatjuk Miranda Kerr, Doutzen Kroes és Adriana Lima idomait is.

A Boudiche jóval szerényebb, intim hangulatban kívánt boldog karácsonyt ügyfeleinek, a közeli képek egyfajta négyszemközti élményt nyújtanak, de talán sokak számára pont ettől válik igazán vonzóvá.

Az online luxus fehérneműket forgalmazó Liaison Dangereuse hirdetése inkább csak megjelenése időpontja miatt számít karácsonyinak, de nem tudtuk kihagyni válogatásunkból, annyira szellemes a végén a csattanó.
 

Az ausztrál exszupermodell Elle Macpherson Intimates nevű márkája nem csak a világszép bugyikról, melltartókról és modellekről híres, de provokatív hirdetéseiről is. Most sem hazudtolták meg magukat, egy egész sorozat rövid reklámfilmmel jöttek ki, amelyek webkamerát imitáló, amatőr stílusban készültek, mintha a nézők a neten keresztül nézegetnének vicces dolgokat művelő csinos lányokat. Tulajdonképpen persze ez is történik, de igen ügyesen megtervezve, valódi spontaneitás nélkül, ennek ellenére igen hatásosan.

Bár több éves produkcióról van szó és már korábban is írtunk róla, lehetetlenség kihagyni a műfaj lassan klasszikusnak számító darabját, a H&M Emmanuelle Béart főszereplésével készült karácsonyi fehérnemű reklámját. Némileg Carla Bruni (alias Madame Sarkozy) is besegített, hiszen ő énekel, de nem ezért akarták Svédországban betiltani.

És a végére egy nem túl izgalmas, viszont annál ismerősebb márka, karácsony táján az Intimissimi aktuális hölgyének teste országszerte a figyelem központjába állítja a cég termékeit, nos, ilyen a már sokszor megcsodált modell mozgás közben.


KM
hvg360 Hamvay Péter 2024. november. 28. 15:20

Magyar Péter a politikai sárm iskolapéldája – interjú Sonnevend Júlia amerikai-magyar médiaszociológussal

A sárm, amivel korunk politikusainak egy része él, azt sugallja, hogy „olyan vagyok, mint te, úgy gondolkodom, úgy élek, mint te<strong>”</strong>, még akkor is, ha ez nincs is így – mondja Sonnevend Júlia. Az amerikai-magyar médiaszociológust a témában írt sikerkönyvéről, Orbán Viktorról, Magyar Péterről, Kim Dzsongunról és az egyesült államokbeli karrierjéről kérdeztük.