A Market Építő Zrt. neve az építőipar egyik hazai zászlóshajójaként lehet ismerős. Az 1996-ban alapított, teljesen magyar tulajdonban lévő vállalat számos versenypiaci projekt keretében mutathatta meg profizmusát, kiváló ár-érték arányú munkavégzését. A vállalat kiemelkedő projektjei közé tartozik például a CEU – Közép-európai Egyetem új oktatási létesítménye, Magyarország legnagyobb, most épülő irodakomplexuma, a Telekom Székház vagy a régió legmodernebb vágóhídja Mohácson, valamint a gyöngyöshalászi Apollo Tyres gumiabroncsgyár-beruházás, amely Közép-Európa egyik legjelentősebb üzemeként segíti majd hazánk iparának erősödését.
A versenyszférában végzett, számos építési feladat és azok megrendelői megtanították a Market munkatársait a munkák gyors és hatékony lebonyolítására, a kiváló szervezésre. A Market az elmúlt húsz esztendőben a tevékenysége közel 90%-át ezen a területen, a gazdaság versenyszférájában dolgozta végig.
Az építkezésen dolgozó vállalatok, alkalmazottak, gépek és a munkavédelem rendkívül összetett koordinációt igényelnek. Ezek összhangját, fennakadásoktól mentes együttműködését kevés kivitelező tudja piaci árakon garantálni. Az előbb említett szempontok sikeres érvényesítése a szakértelem fokát mutatja. Ez, illetve az építkezési ütem következetes megtartása vagy az attól való eltérés mind-mind kihat a költségvetésre.
A Market Csoport a leányvállalataival közel teljes egészében lefedi a kivitelezési teendők főbb területeit: a szerkezetépítést, az út- és közműépítést, az épületvillamosság kialakítását, valamint az épületszerviz-szolgáltatást is. A Market épületszerviz-szolgáltatása garanciát jelent arra vonatkozóan, hogy az adott építkezés befejezését követően is maximálisan odafigyelnek az ügyfelek kéréseire. Ezzel a cég olyan komplex szolgáltatást képes nyújtani, ami egyedülálló a magyar építőiparban. Belső kapacitásának köszönhetően kimagasló hatékonysággal koordinálja az egyes projekteket, ily módon megszüntetve a kifizetetlen alvállalkozói körbetartozásokat, biztosítva a beruházások kiváló szintű ár-érték arányát, minőségét.
A Market vezetősége kiemelt figyelmet szentel annak is, hogy a legjobb szakemberekkel dolgozzon, motiválja, képezze a vállalkozás munkavállalóit és kiérdemelje lojalitásukat, mert tisztában vannak azzal, hogy ez mind a tökéletes munkavégzés, az időre teljesíthető kivitelezés záloga. A vállalat a minőségre és a költséghatékonyságra fókuszál, ennek megfelelően nem pillanatnyi lépéselőnyre törekszik, hanem hosszú távon szeretne értéket teremteni a megrendelői és a felhasználói számára.
Az elmúlt években 800 megrendelő választotta a cégcsoportot, és több mint 600 milliárd forint értékben vezényelt le építkezéseket. A vállalkozás által beépített, összes terület 4 342 227 m2-t tesz ki, amely Monaco területének megközelítőleg 2,2-szerese.
A cég tökéletes példát állít a 21. században jelenlévő építőipari vállalatok elé. Jövőjét tekintve a legfontosabb cél, hogy továbbra is minden projektjüket a piaci igényekhez alkalmazkodva a nyugati sztenderdeknek megfelelő minőség, újítás és profizmus jellemezze:
„Az elején csak végeztük a munkánkat. Értettünk valamihez, amire volt igény. Éltünk a lehetőséggel. Nem álmodtunk sem kicsit, sem nagyot. Tettük a dolgunkat. Az elmúlt években pedig megfogalmazódott bennünk, hogy tenni akarunk Magyarországért is, a hazánk megítéléséért. Szeretnénk olyan munkakörnyezetet teremteni, ami itthon tartja a szakmában dolgozókat. A szorgalomban és a munkában hiszünk. Ha ma valaki pályakezdőként bekopogtat hozzánk, akkor számára is ugyanezeket a tulajdonságokat hangsúlyozzuk” – mondta el Scheer Sándor alapító vezérigazgató.
További információ: market.hu