Plázs life-style.hu 2011. december. 05. 10:38

Milyen lesz a Heineken 2013-ban?

A kérdésre a választ most nem a sörös cég kreatívjai, hanem maguk a fogyasztók adhatják meg.

A kérdésre a választ most nem a sörös cég kreatívjai, hanem maguk a fogyasztók adhatják meg. A Heineken ugyanis úgy döntött, hogy fennállásuk 2013-ban bekövetkező 140. évfordulójára pályázatokat várnak, és a legjobbakból összeállhat a jövő palackja.

Az utolsó sörösüveg várja a jövődizájnt

Hogy miért a többes szám? Azért, mert itt össze kell dolgozni egy másik, ismeretlen dizájnerrel is - egy ember ugyanis a palacknak csak az egyik felét tervezheti meg.

A virtuális dizájnerduó elképzelése nyilván nem véletlen, hiszen témában is olyan pályázatokat várnak, amik azt szimbolizálják, hogyan fognak az emberek egymással összekapcsolódni a következő száznegyven évben.

Ide kattintva lehet értesülni a részletekről.