Plázs hvg.hu 2013. augusztus. 22. 16:14

Megnyitott az első Gap Magyarországon

Az amerikai divatmárka a budapesti Westendben nyitotta meg első üzletét augusztus 21-én.

A Gap 2013 augusztus 21-én nyitotta meg első magyarországi üzletét a WestEnd City Centerben.  Az első emeletén nyíló üzlet összesen 632,5 négyzetméteren kínálja a Gap, GapKids és babyGap kollekcióit. A későbbiekben még az Árkád Bevásárlóközpontban is nyílik egy üzlet az ígéretek szerint. 1969-es első üzletnyitása óta a világ egyik vezető kiskereskedelmi cégeként ruházati, kiegészítő és testápolási termékeket kínál férfiak, nők, gyermekek és babák számára. A Gap márkacsoportba a névadó branden kívül a Banana Republic, az Old Navy, Piperlime, Athleta és az Intermix albrandek tartoznak.

Fegyverneky Sándor

A 2012-es pénzügyi év során, a Gap nettó árbevétele összesen 15,7 billió dollár volt. A Gap termékek a világ több mint 90 országában, 3100 központilag irányított és 300 franchise üzletben, valamint e-kereskedelemmel foglalkozó internetes oldalakon vásárolhatók meg.

Fegyverneky Sándor
hvg360 Tiszai Balázs 2025. január. 09. 12:00

Trump szóban már Putyin szintjén van, de mégis mit akar Grönlandtól, Kanadától és a Panama-csatornától?

A megválasztott amerikai elnök nem zárja ki, hogy katonai eszközökkel szerezzen meg a három kiszemelt területből kettőt, az USA északi szomszédját pedig gazdasági nyomásgyakorlással kényszerítené az 51. állammá. Donald Trump a harcias megnyilvánulásai alapján annyira veszi komolyan a határvonalakat, mint az Ukrajnát “nácítlanító” Oroszország, bár arra szerencsére kevés az esély, hogy az amerikai hadsereg bármely országot lerohanja. Összeszedtük, miért került a három kiemelt célpont Trump fókuszába.