Az amerikai divatmárka a budapesti Westendben nyitotta meg első üzletét augusztus 21-én.
A Gap 2013 augusztus 21-én nyitotta meg első magyarországi üzletét a WestEnd City Centerben. Az első emeletén nyíló üzlet összesen 632,5 négyzetméteren kínálja a Gap, GapKids és babyGap kollekcióit. A későbbiekben még az Árkád Bevásárlóközpontban is nyílik egy üzlet az ígéretek szerint. 1969-es első üzletnyitása óta a világ egyik vezető kiskereskedelmi cégeként ruházati, kiegészítő és testápolási termékeket kínál férfiak, nők, gyermekek és babák számára. A Gap márkacsoportba a névadó branden kívül a Banana Republic, az Old Navy, Piperlime, Athleta és az Intermix albrandek tartoznak.
A 2012-es pénzügyi év során, a Gap nettó árbevétele összesen 15,7 billió dollár volt. A Gap termékek a világ több mint 90 országában, 3100 központilag irányított és 300 franchise üzletben, valamint e-kereskedelemmel foglalkozó internetes oldalakon vásárolhatók meg.