Plázs hvg.hu 2012. október. 05. 10:56

Magyar tejesdoboz nyert nemzetközi dizájndíjat - fotó

Közép-Európából elsőként a magyar KSW Latte Kft. tejesdoboz-csomagolása is díjat nyert a dizájnszakma legfontosabb eseményének tekintett Pentaward gálán - közölte a társaság.

Idén 46 országból 1200 pályamű érkezett, a legjobbak október 4-én a párizsi Opera bálteremben megrendezett eseményen vehették át az elismerést, köztük a KSW Latte Kft. ügyvezetője, Suha Sándor is - írta közleményében a vállalkozás.

A KSW Latte Kft. az élelmiszer kategóriában nyerte el a bronz elismerést. A Pentawardson eddig még egyszer sem díjaztak közép-európai céget ebben a kategóriában, sőt, a díjra még jelölt sem volt a régióból.

KSW Latte

A nyertesek között olyan cégek dizájncsapatai nyertek eddig, mint a Coca-Cola, a Pepsi, a Heineken, a San Pellegrino vagy a Nestlé.

Suha Sándor szerint a díj a magyar kreativitás elismerése is, mivel az egész világon elsőként saját erőből olyan grafikailag formabontó tejesdobozt terveztünk, amely vélhetően a világ számos országában, a nagy tejes cégek csomagolását is forradalmasíthatja, és teljesen eltér a megszokottól.

Suha arról is beszámolt, hogy a díj hatására a KSW saját dizájncéget hoz létre, amellyel már nem csak a saját márkáinak arculatával, grafikai megoldásaival fog foglalkozni, hanem minden olyan cégnek megoldást nyújt, akik magas szintű, a világon bárhol versenyképes csomagolást szeretnének termékeiknek. 

Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.