Közép-Európából elsőként a magyar KSW Latte Kft. tejesdoboz-csomagolása is díjat nyert a dizájnszakma legfontosabb eseményének tekintett Pentaward gálán - közölte a társaság.
Idén 46 országból 1200 pályamű érkezett, a legjobbak október 4-én a párizsi Opera bálteremben megrendezett eseményen vehették át az elismerést, köztük a KSW Latte Kft. ügyvezetője, Suha Sándor is - írta közleményében a vállalkozás.
A KSW Latte Kft. az élelmiszer kategóriában nyerte el a bronz elismerést. A Pentawardson eddig még egyszer sem díjaztak közép-európai céget ebben a kategóriában, sőt, a díjra még jelölt sem volt a régióból.
A nyertesek között olyan cégek dizájncsapatai nyertek eddig, mint a Coca-Cola, a Pepsi, a Heineken, a San Pellegrino vagy a Nestlé.
Suha Sándor szerint a díj a magyar kreativitás elismerése is, mivel az egész világon elsőként saját erőből olyan grafikailag formabontó tejesdobozt terveztünk, amely vélhetően a világ számos országában, a nagy tejes cégek csomagolását is forradalmasíthatja, és teljesen eltér a megszokottól.
Suha arról is beszámolt, hogy a díj hatására a KSW saját dizájncéget hoz létre, amellyel már nem csak a saját márkáinak arculatával, grafikai megoldásaival fog foglalkozni, hanem minden olyan cégnek megoldást nyújt, akik magas szintű, a világon bárhol versenyképes csomagolást szeretnének termékeiknek.