"Két és fél óráig nem ocsúdtam fel abból, hogy egy magát innovatívnak nevező légitársaság miért követeli utasaitól a...
"Két és fél óráig nem ocsúdtam fel abból, hogy egy magát innovatívnak nevező légitársaság miért követeli utasaitól a mobiltelefonok teljes kikapcsolását?! A Wizz utaskísérői udvariasan ugyan, de ellentmondást nem tűrő hangon kapcsoltatták ki a mobilokat, miközben van olyan légitársaság, amelyik fedélzetén már a wifi-internet szolgáltatás működik."- írja az Egekura blog szerzője.
Ma egyre több légitársaság vezeti be az inflight telefon és wifi szolgáltatást Európában is. Többek között az egyik piacvezetőnek számító Lufthansán kívü már a Norwegian Air Shuttle fapados is elhatározta, hogy minden gépét felszereli wifi internet szolgáltatással, ezzel csábítva magához a repülni vágyókat.
De a Wizzair más. Itt bizony nemhogy wifi, vagy telefonszolgáltatás bevezetéén gondolkodnának, készülékeinket "repülőgépes mód"-ban sem használhatjuk, és ennek a légiutaskísérők erősen hangot is adnak. Az Egekura blog szerzőjének Barcelona-Budapest útján szerzett élményeit ITT olvashatják el.