L’Occitane Fleur Chérie - a virágos illatok rajongóinak Míg régen, a szintetikus illatok feltalálása előtt a...
L’Occitane Fleur Chérie - a virágos illatok rajongóinak
Míg régen, a szintetikus illatok feltalálása előtt a virágillatú parfümök domináltak, ma ezek kicsit feledésbe merültek, szerintünk méltatlanul. A L’Occitane is egyetért velünk, ugyanis legújabb illatuk a narancsvirágot ünnepli. A kissé gyümölcsös, könnyű illatot fás jegyekkel egészítették ki és tették mélyebbé, így a hidegebb hónapokra is tökéletes viselet. A parfüm egyszerre retró és modern, az illat klasszikus, de nem öreges, a gyümölcsös frissességnek köszönhetően minden korosztály számára ideális. Üvege letisztult, de az apró üvegvirágok bájossá és nőiessé teszik. A parfüm önmagában is megállja a helyét, azonban hozzá kapcsolódóan megjelent egy sminkkollekció is, ami így karácsony táján különösen praktikus, hiszen ha a kollekció egy vagy több darabját is megvesszük, személyre szabhatóvá válik az ajándékozás. A mi kedvenc darabunk a zsebórára emlékeztető medál, aminek a belsejében csillogó szájfényt találunk, de a szépítő, csillogó púder is mehet a fa alá, nem fog csalódni a megajándékozott.
Love, Chloé - luxus és érzékiség
A Chloé előző illata hatalmas siker volt, a fiatalos és modern kreáció hamar igazi klasszikus lett. A Love, Chloé az érett, kifinomult nőknek szól, az illata virágos és púderes, nőies és érzéki. A Chloé EDP üvegében az ezüst dominált, a Love viszont arannyal díszített, a letisztult forma és a filigrán lánc a luxusmárka ikonikus stílusát idézi. A reklámfilm az őszi-téli kollekció darabjait vonultatja fel, így a hangulata a 70-es évek szexi selyemblúzait és dús hajkoronáit jutatta az eszünkbe. A parfüm reklámjának megjelenésekor egy sajnálatos malőrre lett figyelmes a divatszakma, ugyanis az éles szeműek felfedezték, hogy Raquel Zimmermann egy Yves Saint Lauren övet visel, ami egy Chloé hirdetés esetében elég meglepő. Persze ez csak egy apróság, szerintünk inkább vicces, mint felháborító és szerencsére nem tudta elterelni a figyelmet a legfontosabbról: a világ egyik leghíresebb francia divatháza újabb kultuszparfümöt alkotott.
Oriflame Midnight Pearl az érett és tudatos nő illata
Az Orfilame idei őszi szenzációja a Midnight Pearl. A parfüm és a hozzátartozó körítés minden részlete kifinomult, az összhatás pedig tökéletes. Az illat inspirálója a ritka és nemes fekete gyöngy. Az első pár percben a könnyedebb virágok és a körte dominálnak, majd ahogy párolog, maradnak a sokkal hangsúlyosabb virágillatok; a babarózsa, jázmin, hawaii rózsa, amit kiegészítenek a fűszeresebb alapjegy összetevők; az agarfa, a vetiver és a pacsuli. Az összhatás egy karakteres, fűszeres virágillat, amit tudni kell viselni, csakúgy, mint egy tűsarkú cipőt vagy egy estélyi ruhát. A parfüm doboza a megszokottól eltérően nem felül, hanem elől nyílik, fekete, antracitszürke és sötétkék árnyalatú mintája az éjszaka és a gyöngy fényének színeit idézi. Az üveget két francia ékszerdesigner tervezte, akik a Baccarat ékszerháznak is dolgoztak korábban. A csomagolás különlegessége, hogy egy fekete gyöngyökből készült medált fűztek fel az üvegre, amit láncra akasztva ékszerként is hordhatunk. A parfüm utántölthető, ezért a csomagolásban egy kis alumínium tölcsért is találunk, ezzel lehet az üvegbe beletölteni a következő adagot. A Midnight Pearl ár-érték arányát tekintve is remek választás, és kiegészítőként az üvegen található medálhoz illő fülbevalót is lehet hozzá rendelni, ami egy újabb finom kis részlet. Kizárólag 50 ml-es kiszerelésben kapható. A parfümhöz készült promóciós filmben szereplő modell, az orosz Natalia Vodianova a Gucci, a Louis Vuitton, az Yves Saint Laurent és a Calvin Klein arca is volt.
Paco Rabanne Lady Million – mintha egy yachton koktéloznánk a Földközi-tengeren
Az új, 2010-es Paco Rabanne parfüm egy arany színű, gyémánt formájú üvegben érkezett hozzánk. Különleges formája miatt az üvegnek nincs talpa, félig döntött formában áll meg magától Az illat első hatásra kifejezetten könnyed, narancsos-epres-virágos érzést ad, majd ahogy párolog, inkább a narancs és a jázmin illata jön elő, amit a pacsuli, az ámbra és a méz tesz erőteljesebbé. Összességében egy könnyed, édes illat marad, ami nem úgy édes, mint a vanília, hanem mint egy gyümölcsös sorbet. A gyémánt és az arany a gazdagság, a szenvedély és a nőiesség szimbóluma. Ha a tökéletes alkalmat keresnénk a gyümölcsös, virágos, kicsit fás illathoz, akkor egy yachton megrendezett koktélpartira képzelhetjük magunkat valahova a dél-francia tengerre. Nos, ez a pillanat viszonylag ritkán jön el egy átlag nő életében, így végülis bármilyen bulin a csillogós ruha vagy aranyékszer kiegészítője lehet. Ugyan nyáriasabb illat, de mivel inkább alkalmi és nem hétköznapi viseletre való, ezért egész évben hordhatjuk. 30, 50 és 80 ml-es kiszerelésben kapható.
Calvin Klein Beauty - elegáns és visszafogott
A Calvin Klein most októberben piacra dobott új parfümje nem annyira karakteres illat, mint mondjuk az Euphoria vagy az Obsession, sokkal inkább a már klasszikusnak számító uniszex One egyszerűsége és frissessége jutott róla eszünkbe nagy boldogságunkra. Éppen ezért meglepő, hogy az illatot a cég inkább a negyvenes korosztálynak szánja, mi inkább a fiatalabbaknak ajánljuk, bár az illat annyira könnyű és friss hogy igazából bárki nyugodtan használhatja. Az üveg egyszerű, letisztult, mégis kifejezetten elegáns, így jól passzol az illathoz, de igazából semmi olyat nem nyújt amire felkapnánk a fejünket egy parfümériában az ünnepek előtti véghajrában, bár valószínűleg nem is ez volt a gyártó célja. A Beauty reklámfilmje viszont kifejezetten tetszik, Diane Kruger sem tűnik rossz választásnak a parfüm arcaként: épp eléggé ismert, ugyanakkor kicsit titokzatos és legfőképpen nem tartozik azok közé a celebek közé, akiknek egy-egy ballépése álmatlan éjszakákat okozhat a marketingeseknek a későbbiekben.