A Magyar Száloodaszövetség a következő nyilatkozatot tette közzé a nemrég...
A Magyar Száloodaszövetség a következő nyilatkozatot tette közzé a nemrég megjelent easyHotel reklám miatt, amelyet többek közt a YouTube videomegosztó oldalon lehet elérni:
"A Magyar Szállodaszövetség megdöbbenését és egyet nem értését fejezi ki azzal a hirdetéssel kapcsolatban, amely a YouTube-on a budapesti easyHotelt igyekszik népszerűsíteni. Bár megértjük azt, hogy a fogyasztók ingerküszöbének eléréséhez a mai, hirdetésekkel elárasztott világban szokatlan, merész megoldásokra van szükség, ugyanakkor nem tartjuk elfogadhatónak, hogy a fővárosi turizmus vélt hibáit felnagyítva próbálnak figyelmet kelteni, vendéget szerezni.Nem gondoljuk, hogy Budapest turizmusát a reklámfilmben bemutatott anomáliák - a szobaközvetítő nepperek, vendéget becsapni igyekvő taxisok, stb. - jellemzik.
Minden turisztikai desztinációban - így Budapesten is - ahol évente sok millió bel- és külföldi vendég megfordul, vannak szolgáltatásbeli hiányosságok. Ezeket a turizmus szereplőinek - a Fővárosnak, a szállodásoknak, az utazási irodáknak, a vendéglátásnak - közösen kell kijavítani. Együtt kell dolgoznunk azon is, hogy Fővárosunkról a világon minél pozitívabb kép alakuljon ki. Véleményünk szerint az easyHotel szóban forgó hirdetése ezt az elérni kívánt képet nem erősíti, azt éppenséggel rontja.
A turisztikai szakma szereplőinek közös felelőssége alapján arra kérünk minden érdekeltet, hogy a szolgáltatásaikat javítva, a vendégeknek küldött üzeneteikben a Főváros turisztikai értékeit hangsúlyozva járuljanak hozzá Budapest pozitív imázsának erősítéséhez. Ez valamennyiünk közös érdeke, rövid- és hosszútávon egyaránt."
Turizmus Panoráma