2008. szeptember. 09. 16:27
MTI
Utolsó frissítés: 2008. szeptember. 09. 16:23
Plázs
Nagyszabású kampány indul az egészségmegőrzésért
Az egészségmegőrzés és a megelőzés népszerűsítése érdekében indít nagyszabású társadalmi célú kampányt 2009-ben a Médiaunió - mondta Hargitai Lilla, a pozitív társadalmi változásokért létrejött alapítvány ügyvezető igazgatója.
A kétszáz magyarországi médiaorgánum által létrehozott alapítvány célja, hogy olyan közérdekű, társadalmi célú reklámokat szervezzenek és helyezzenek el a médiában, amelyek érzékelhető és mérhető változást érnek el a magyar társadalomban, s megváltoztatják a közgondolkodást - mondta korábban Geszti Péter, az unió ötletgazdája.
A 2009-es kampány témáját közel 800 beküldött témából választotta ki a Schmidt Máriából, Hankiss Elemérből, Kepes Andrásból, Novák Péterből és Rudolf Péterből álló kuratórium. A grémium által választott téma az egyéni felelősségvállalás, "Rajtad is múlik!" szlogennel, amely az egészségmegőrzés és a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.
A kiválasztás után az unió civil szervezetek bevonásával pontosan megfogalmazza a témát, hiszen az egészségmegőrzés nagyon tág fogalom: valaki a sportot vagy az egészséges táplálkozást, más a szűréseket tartja fontosnak - mondta Hargitai Lilla, hozzátéve: számos javaslat érkezett ezen kívül a közlekedésbiztonság, illetve -morál, a család funkciójának visszaállítása és a környezetvédelem - ezen belül a kerékpárutak építése - kapcsán. De olyan ötlet is érkezett, amely a bírói döntések szubjektivitásra hívta volna fel a figyelmet. A Médiaunió ezzel a kampánnyal azt szeretné elérni, hogy az emberek rádöbbenjenek arra, maguk is tehetnek valamit az egészségük megőrzéséért.
A Magyarországon eddig példátlan összefogásnak köszönhetően 2009-ben mintegy hatmilliárd forint értékű társadalmi célú kampány foglalkozik ezzel a témával - egyrészt közérdekű közleményekben és különböző hirdetési felületeken, másrészt a médiumok kiemelten foglalkoznak majd az egészségmegőrzéssel műsorokban, újságcikkekben. A Médiaunió semmilyen állami támogatást nem fogad el, mert független szeretne maradni a politikától - mondta az ügyvezető igazgató.
Az alapítvány ezután pályázatot ír ki a 2009-es kampány kreatív munkáinak elkészítésére, valamint a pr-feladatok elvégzésére, amelyek során olyan partnereket keresnek, akik a kampány szervezését társadalmi célú munkaként, térítésmentesen vállalják.
A 2009-es kampány témáját közel 800 beküldött témából választotta ki a Schmidt Máriából, Hankiss Elemérből, Kepes Andrásból, Novák Péterből és Rudolf Péterből álló kuratórium. A grémium által választott téma az egyéni felelősségvállalás, "Rajtad is múlik!" szlogennel, amely az egészségmegőrzés és a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.
A kiválasztás után az unió civil szervezetek bevonásával pontosan megfogalmazza a témát, hiszen az egészségmegőrzés nagyon tág fogalom: valaki a sportot vagy az egészséges táplálkozást, más a szűréseket tartja fontosnak - mondta Hargitai Lilla, hozzátéve: számos javaslat érkezett ezen kívül a közlekedésbiztonság, illetve -morál, a család funkciójának visszaállítása és a környezetvédelem - ezen belül a kerékpárutak építése - kapcsán. De olyan ötlet is érkezett, amely a bírói döntések szubjektivitásra hívta volna fel a figyelmet. A Médiaunió ezzel a kampánnyal azt szeretné elérni, hogy az emberek rádöbbenjenek arra, maguk is tehetnek valamit az egészségük megőrzéséért.
A Magyarországon eddig példátlan összefogásnak köszönhetően 2009-ben mintegy hatmilliárd forint értékű társadalmi célú kampány foglalkozik ezzel a témával - egyrészt közérdekű közleményekben és különböző hirdetési felületeken, másrészt a médiumok kiemelten foglalkoznak majd az egészségmegőrzéssel műsorokban, újságcikkekben. A Médiaunió semmilyen állami támogatást nem fogad el, mert független szeretne maradni a politikától - mondta az ügyvezető igazgató.
Az alapítvány ezután pályázatot ír ki a 2009-es kampány kreatív munkáinak elkészítésére, valamint a pr-feladatok elvégzésére, amelyek során olyan partnereket keresnek, akik a kampány szervezését társadalmi célú munkaként, térítésmentesen vállalják.
Tech
hvg.hu
2008. augusztus. 26. 12:37
Egészséges, hosszú élet: az élesztőben van a titok?
Plázs
MTI
2008. augusztus. 29. 14:30
Az olaszok szíve a legegészségesebb
Tech
MTI
2007. november. 06. 16:45
Minden második európai túlsúlyos
Plázs
MTI
2008. február. 21. 13:08
Tiltott élelmiszerek túlsúly esetén
Plázs
MTI
2008. augusztus. 15. 12:52