Plázs travelline.hu 2008. július. 09. 16:31

Zoom sur la Hongrie: online kampány Franciaországban

Az akció keretében a portál több rovatában – például a week-end...

Az akció keretében a portál több rovatában – például a week-end vagy az „utazás á la carte"  – elhelyezett fix bannerek, valamint váltakozó banner hívja fel a figyelmet Budapestre, amelyet eddig már 3,4 millióan láttak. A bannerek elvezetik az érdeklődőt arra az oldalra, amely röviden bemutatja Budapestet, és ahol már lehet is indítani a foglalást.

A lastminute.com a második leglátogatottabb francia online utazási portál, a statisztikák szerint a budapesti eladásaik száma 2007-ben dinamikusan (+ 20%-kal) fejlődött. 2008. január-májusban +9,1%-kal több francia vendég érkezett hazánkba, akik +4,3%-kal több vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.

A vendégéjszakák számát tekintve Franciaország – Németország, Ausztria, Nagy-Britannia, az USA, Olaszország, Spanyolország és Románia után – Magyarország nyolcadik legfontosabb küldőpiaca volt 2007-ben.

hvg360 Németh András 2025. február. 14. 18:36

Trump és kinevezettjei most egyértelművé tették Ukrajnáról, amit eddig nem lehetett kimondani

Bár igaz, hogy Donald Trump és az amerikai elnök magas rangú kinevezettjei elébe mennek az ukrajnai rendezéssel kapcsolatos orosz követeléseknek, Ukrajnában úgy vélik, az egyre valószínűbbnek tűnő tűzszüneti tárgyalásokon nem csak Moszkva érdekeit veszik figyelembe. Többek szerint egyébként nincs is végleges amerikai béketerv, inkább arról van szó, hogy a mindkét felet zsaroló washingtoni kormányzat a fejleményekhez igazítja következő lépését.