Plázs travelline.hu 2008. július. 09. 16:31

Zoom sur la Hongrie: online kampány Franciaországban

Az akció keretében a portál több rovatában – például a week-end...

Az akció keretében a portál több rovatában – például a week-end vagy az „utazás á la carte"  – elhelyezett fix bannerek, valamint váltakozó banner hívja fel a figyelmet Budapestre, amelyet eddig már 3,4 millióan láttak. A bannerek elvezetik az érdeklődőt arra az oldalra, amely röviden bemutatja Budapestet, és ahol már lehet is indítani a foglalást.

A lastminute.com a második leglátogatottabb francia online utazási portál, a statisztikák szerint a budapesti eladásaik száma 2007-ben dinamikusan (+ 20%-kal) fejlődött. 2008. január-májusban +9,1%-kal több francia vendég érkezett hazánkba, akik +4,3%-kal több vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.

A vendégéjszakák számát tekintve Franciaország – Németország, Ausztria, Nagy-Britannia, az USA, Olaszország, Spanyolország és Románia után – Magyarország nyolcadik legfontosabb küldőpiaca volt 2007-ben.

Itthon Martini Noémi 2024. december. 28. 10:00

„Nincs még egy ország, ahol különbséget tesznek menekült és menekült között” – hogyan élnek az állami támogatástól elesett kárpátaljai menekültek?

Augusztus vége óta nem jár állami lakhatási támogatás több ezer kárpátaljai menekültnek. Vannak, akik alkalmi munkából ki tudják termelni a lakbért, másoknak a Máltai Szeretetszolgálat továbbra is finanszírozza a lakhatást, de rengetegen tűnnek el nyomtalanul a rendszerből, és olyanokról is hallani, akik arra kényszerültek, hogy visszatérjenek Kárpátaljára. Az utóbbi négy hónapban több érintett családdal és szállásadóval maradtunk kapcsolatban, hogy megtudjuk, hogyan élnek túl. Három helyszín, három különböző sors.