Az akció keretében a portál több rovatában – például a week-end...
Az akció keretében a portál több rovatában – például a week-end vagy az „utazás á la carte" – elhelyezett fix bannerek, valamint váltakozó banner hívja fel a figyelmet Budapestre, amelyet eddig már 3,4 millióan láttak. A bannerek elvezetik az érdeklődőt arra az oldalra, amely röviden bemutatja Budapestet, és ahol már lehet is indítani a foglalást.
A lastminute.com a második leglátogatottabb francia online utazási portál, a statisztikák szerint a budapesti eladásaik száma 2007-ben dinamikusan (+ 20%-kal) fejlődött. 2008. január-májusban +9,1%-kal több francia vendég érkezett hazánkba, akik +4,3%-kal több vendégéjszakát töltöttek el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához képest.
A vendégéjszakák számát tekintve Franciaország – Németország, Ausztria, Nagy-Britannia, az USA, Olaszország, Spanyolország és Románia után – Magyarország nyolcadik legfontosabb küldőpiaca volt 2007-ben.