2008. március. 27. 10:00 travelline.hu Utolsó frissítés: 2009. június. 17. 13:50 Plázs

Félmilliós hotelszámlát hagyott hátra egy csaló Hajdúszoboszlón

A HavariaPress úgy tudja, hogy az egyik hajdúszoboszlói szállodából...

A HavariaPress úgy tudja, hogy az egyik hajdúszoboszlói szállodából értesítették a rendõrséget, mert egyik vendégük, aki már három hete lakott ott, nem rendezte félmillió forintra rúgó számláját. A vendég ugyan megadott a recepción egy bankszámlaszámot, de arról gyorsan kiderült, hogy nem is létezik. Mikor a szállodások kérdõre vonták, azzal indult el, hogy a bankban rendezi a problémát, nyugodjanak csak meg. A szállodában azonban többé nem látták. A rendõrség kiderítette, hogy bejelentkezésekor hamis adatokat adott meg a vendég, de mivel úgy sejtették, hogy még a városban van, a járõrök keresni kezdték. A vasútállomáson találták meg, mikor éppen jegyét váltotta a pénztárnál. Kihallgatásán kiderült valódi személyazonossága, s az is, hogy két bíróság, s két rendõrkapitányság is körözi csalás, sikkasztás, valamint magánokirat-hamisítás miatt a 26 éves váci fiatalembert. A notórius csalót õrizetbe vették.

(HavariaPress)

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.