A Valencia által már alkalmazott marketing fogást gondolták tovább a Jaguares csapatánál. Végül is, kit érdekel, hogy hívják a játékost, az a lényeg, hogy lehessen követni a közösségi oldalon - olvasható a Sportszelep blogon.
Ha már nem elég a tévés jelenlét a meccsközvetítések során, esetleg a játékosok önerőből elkövetett címlapszereplései ilyen-olyan pletykalapokban, akkor lépniük kell a marketingeseknek.
A mexikói élvonalban szereplő, 2002-ben alapított Jaguares labdarúgócsapatánál úgy okoskodtak, hogy 2011-ben a legjobb megoldás meglovagolni a közösségi oldalak kínálta népszerűséget. Miután minden játékosnak van Twitter-oldala (vagy magától, vagy némi ráhatásra) már-már egyértelműnek tűnik, hogy a nevek helyére a mikroblogon használt azonosítójuk kerüljön.
Az ötletre a mezszponzor is rábólintott, így a Cerveza Sol sörmárka is a maga Twitter-azonosítójával van a mezen. Ja, és a közösségi oldal sem márt rosszul, ugyanis a trikókra felkerült a jól ismert kismadár, valamint minden felirat az oldal jellegzetes kék színében pompázik. A mezről készített képekért látogasson el a Sportszelep blogra.