Napi merítés hvg.hu 2011. november. 01. 03:40

Nevek helyett Twitter-azonosító a focisták mezein

A Valencia által már alkalmazott marketing fogást gondolták tovább a Jaguares csapatánál. Végül is, kit érdekel, hogy hívják a játékost, az a lényeg, hogy lehessen követni a közösségi oldalon - olvasható a Sportszelep blogon.

Ha már nem elég a tévés jelenlét a meccsközvetítések során, esetleg a játékosok önerőből elkövetett címlapszereplései ilyen-olyan pletykalapokban, akkor lépniük kell a marketingeseknek.

A mexikói élvonalban szereplő, 2002-ben alapított Jaguares labdarúgócsapatánál úgy okoskodtak, hogy 2011-ben a legjobb megoldás meglovagolni a közösségi oldalak kínálta népszerűséget. Miután minden játékosnak van Twitter-oldala (vagy magától, vagy némi ráhatásra) már-már egyértelműnek tűnik, hogy a nevek helyére a mikroblogon használt azonosítójuk kerüljön.

Az ötletre a mezszponzor is rábólintott, így a Cerveza Sol sörmárka is a maga Twitter-azonosítójával van a mezen. Ja, és a közösségi oldal sem márt rosszul, ugyanis a trikókra felkerült a jól ismert kismadár, valamint minden felirat az oldal jellegzetes kék színében pompázik. A mezről készített képekért látogasson el a Sportszelep blogra.

hvg360 Köves Gábor 2024. december. 04. 19:30

Jean Reno a HVG-nek: Visszavonulni? Magát a szót sem értem

Már magyarul is olvasható a világhírű francia színész első regénye, az Emma. Jean Renóval a Luc Bessonnal közös múltról, Natalie Portman ellenérzéseiről, egy tehetséges pingvinről, egy vaginába rejtett memóriakártyáról és Robert De Niróról is beszélgettünk.