Pontosabban aláírt egy megállapodást, miszerint egy alapítvánnyal szorosan együttműködve fogja szolgálni a drogprevenció nemes ügyét. Az egész egy közepesen megkoreografált sajtóesemény keretében látott napvilágot, ezzel is építvén Stohl bűnbánó imidzsét.
A jogi PR kifejezés hazánkban először talán Magyar György és a viszkis rabló kapcsán került előtérbe, de a Stohl-ügy az, amiben a legkülönbözőbb eszközök is előkerülnek és Ruttnerék azok, akik ki is használják a kommunikációban rejlő lehetőségeket. Más kérdés, hogy itthon a várt hatást érik-e el az igazságszolgáltatásban.
Stohl András és ügyvédje kiválóan ráérzett arra, hogy a közvéleménynek tartós garanciára van szüksége, mivel a színész hatalmas hitelességvesztésbe került. Ruttner György és csapata szervezett egy nagy bejelentést: Stohl aláírt egy 4 évre szóló „nagyszabású” fogadalmat (megállapodást), amelynek értelmében egy alapítvánnyal együttműködve minden hónapban előadást tart a drogprevencióval kapcsolatban. A teljes bejegyzést elolvashatja Hampuk Richárd blogján.