Napi merítés hvg.hu 2010. augusztus. 09. 11:42

Interaktív reklám a YouTube segítségével

Az utóbbi években meghonosodott egy újfajta technológia az internetes videókban, melyek addig nem látott interakciót biztosítanak a számítógép előtt ülő nézőknek. A Youtube-nak köszönhetően végre olyan történetek irányítói lehetünk, melyeket korábban csak szó nélkül ültünk végig - olvasható az Adrenalin blogon.

Különösen igaz ez az új-zélandi Hell Pizza interaktív kalandjára, amely lényegében egy 15 perces kisfilm, ahol időről-időre nekünk kell döntenünk a szereplők sorsáról. A sztori egyszerű: ki kell szállítanunk egy pizzát, az élőhalottaktól nyüzsgő város központjába egy dögös szőke hölgynek. A zombis-vígjátékok kedvelői garantáltan jól fognak szórakozni, de azok is élvezni fogják, akik szeretik a jó karaktereket, az akciót. Az interaktív videót megtekintheti az Adrenalin blogon. Ön kit tudja szállítani a pizzát, hogy az élőhalottak ne ejtsék rabul? Próbálja ki az Adrenalin blogon. Ilyen interaktív videó már egyébként Magyarországon is készült, tekintse meg azt is.