Napi merítés hvg.hu 2010. augusztus. 09. 11:42

Interaktív reklám a YouTube segítségével

Az utóbbi években meghonosodott egy újfajta technológia az internetes videókban, melyek addig nem látott interakciót biztosítanak a számítógép előtt ülő nézőknek. A Youtube-nak köszönhetően végre olyan történetek irányítói lehetünk, melyeket korábban csak szó nélkül ültünk végig - olvasható az Adrenalin blogon.

Különösen igaz ez az új-zélandi Hell Pizza interaktív kalandjára, amely lényegében egy 15 perces kisfilm, ahol időről-időre nekünk kell döntenünk a szereplők sorsáról. A sztori egyszerű: ki kell szállítanunk egy pizzát, az élőhalottaktól nyüzsgő város központjába egy dögös szőke hölgynek. A zombis-vígjátékok kedvelői garantáltan jól fognak szórakozni, de azok is élvezni fogják, akik szeretik a jó karaktereket, az akciót. Az interaktív videót megtekintheti az Adrenalin blogon. Ön kit tudja szállítani a pizzát, hogy az élőhalottak ne ejtsék rabul? Próbálja ki az Adrenalin blogon. Ilyen interaktív videó már egyébként Magyarországon is készült, tekintse meg azt is.
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.