Napi merítés hvg.hu 2010. június. 09. 12:10

A Shell kihasználja a BP katasztrófáját

Tökéletesen időzített reklámkampányt indított a Shell, amely burkoltan a Mexikói-öbölben történt fúrótorony-katasztrófát és a BP által okozott környezeti pusztulást kívánja meglovagolni - olvasható az Adrenalin blogon.

A márka állítása szerint egy "jobb energiajövőt épít", azaz segít az embereken és a környezeten - ellentétben a BP-vel. Ez az új irány így nem csak, hogy csökkenteni fogja a gyárak káros kibocsátását, de egyenesen eltünteti a szennyeződést a levegőből - írja a blog szerzője. A reklámvideóért látogasson el az Adrenalin blogra.
hvg360 Nemes Nikolett 2025. február. 15. 19:30

„Tudom, hogy nagyon fáj, de tartson még ki egy kicsit”– a kórházba belépve a méltóságukat is leteszik a küszöbön

Az egészségügyben számtalan módon sérülhet a méltóság, egy-egy empátiát kifejező gesztus ugyanakkor csodát tesz. Hogyan lehetne humánusabbá tenni az ellátást? Miért nehéz az egészségügyben dolgozóknak túllátniuk azon, hogy a páciens nem elvégzendő feladatok halmaza, hanem ember? Hogyan lehet a demens betegeket is segíteni a méltóságuk megőrzésében? És mit várunk el a haldoklótól? Sipőcz Diána kulturális antropológussal és Zsák Éva tanatológussal, a Méltóságért Alapítvány munkatársaival ezekről beszélgettünk.