Napi merítés hvg.hu 2010. június. 09. 12:10

A Shell kihasználja a BP katasztrófáját

Tökéletesen időzített reklámkampányt indított a Shell, amely burkoltan a Mexikói-öbölben történt fúrótorony-katasztrófát és a BP által okozott környezeti pusztulást kívánja meglovagolni - olvasható az Adrenalin blogon.

A márka állítása szerint egy "jobb energiajövőt épít", azaz segít az embereken és a környezeten - ellentétben a BP-vel. Ez az új irány így nem csak, hogy csökkenteni fogja a gyárak káros kibocsátását, de egyenesen eltünteti a szennyeződést a levegőből - írja a blog szerzője. A reklámvideóért látogasson el az Adrenalin blogra.
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.