A dél-afrikai labdarugó-világbajnokság hivatalos sörszponzora, a Budweiser egy meglehetősen egyszerű, ám annál viccesebb kampánnyal rukkolt elő a nagy sporteseményre: a márka elindított egy online valóságshowt - olvasható az Adrenalin blogon.
A cég harminckét versenyzőt - minden induló országból egyet-egyet - költöztetett be a Bud Házba. A játékosok feladata nem túl megterhelő, csupán sörözniük és mecset nézniük kell. Ha kieseik egy csapat a bajnokságból, az adott nemzet képviselője is repül a házból. A valóságshow helyszínéül szolgáló luxusvilla természetesen Dél-Afrikában van, így a két döntős élőben is megnézheti majd a nagy finálét - írja a blog szerzője. A valóságshowról készített bemutató videót megnézheti az Adrenalin blogon.
Napi merítés
hvg.hu
2010. május. 22. 15:10
Elkészült minden idők legjobb Nike reklámja
Napi merítés
hvg.hu
2010. június. 09. 12:10
A Shell kihasználja a BP katasztrófáját
Napi merítés
hvg.hu
2010. május. 07. 13:50
Ahol beszólhatunk minden diktátornak
Napi merítés
hvg.hu
2010. május. 19. 11:30
Vissza a kőkorszakba, két és fél perc alatt
Napi merítés
hvg.hu
2010. május. 05. 18:41