Napi merítés hvg.hu 2010. június. 15. 10:17

Valóságshow focidrukkereknek

A dél-afrikai labdarugó-világbajnokság hivatalos sörszponzora, a Budweiser egy meglehetősen egyszerű, ám annál viccesebb kampánnyal rukkolt elő a nagy sporteseményre: a márka elindított egy online valóságshowt - olvasható az Adrenalin blogon.

A cég harminckét versenyzőt - minden induló országból egyet-egyet - költöztetett be a Bud Házba. A játékosok feladata nem túl megterhelő, csupán sörözniük és mecset nézniük kell. Ha kieseik egy csapat a bajnokságból, az adott nemzet képviselője is repül a házból. A valóságshow helyszínéül szolgáló luxusvilla természetesen Dél-Afrikában van, így a két döntős élőben is megnézheti majd a nagy finálét - írja a blog szerzője. A valóságshowról készített bemutató videót megnézheti az Adrenalin blogon.