2005. július. 19. 11:59 MTI Utolsó frissítés: 2005. július. 19. 12:03 Média

A Wallis eladta a Café Reklám 85 százalékos részesedését

A Wallis csoport eladta a marketingkommunikációval foglalkozó Café Reklám 85 százalékos üzletrészét a HO-ME 2000 Kft.-nek - közölte a Wallis hétfőn.

A HO-ME 2000 Kft. Nagy György tulajdona, aki a Wallis korábbi vezérigazgatója és résztulajdonosa volt. A fennmaradó 15 százalékot továbbra is a Café Reklám 85 jelenlegi menedzsmentje birtokolja. Gábor Iván, a legnagyobb magyar tulajdonú reklámügynökségek között számon tartott Café Reklám ügyvezetője nem közölte az üzletrész vételárát.

Elmondta ugyanakkor, hogy a cég leányvállalataival együtt tavaly 3 milliárd forintos árbevételt ért el, 600 millió forinttal többet a megelőző évinél. Az idén a cégcsoport 10-15 százalékos forgalombővülést tervez - tette hozzá az ügyvezető.

A Café Reklám résztulajdonában lévő leányvállalatok közé a pr-területtel foglalkozó Café PR, a kapcsolati marketing szakértő Café Contact, a médiatervező, -vásárló Café Média, a grafikai tervezéssel foglalkozó Café Design, a filmgyártó Café Film, a rendezvényszervező Café Melange és a webfejlesztő Café Interactive tartozik.

A csoport legnagyobb ügyfelei között található az OTP Bank, a BMW Magyarország, a Vodafone, a Reál Élelmiszer, az Invitel, a Danubius Rádió, a Photo hall és a METRO Hírújság - olvasható a közleményben. A Café Reklám Kft. neve az elmúlt években a médiában többször is szerepelt annak kapcsán, hogy a cég az Oktatási Minisztériumtól (OM) megbízásokat kapott. Az MTI is hírt adott arról, hogy az MDF 2003 júniusban "közbeszerzési botrányt" gyanítva felszólította Magyar Bálint oktatási minisztert, hogy vizsgáltassa ki a Café Reklám Kft. által elnyert kommunikációs tendert.

A Café Reklám az OM pályázatain kívül más állami közbeszerzésen is nyert már. A cég bonyolította le egyebek között tavaly az október 23-i nemzeti ünnep központi állami rendezvényeit 225 millió forint értékben.

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.