2004. október. 02. 00:00 Utolsó frissítés: 2004. december. 02. 16:38 Cégvilág

A Café Reklám rendez október 23-án.

A tavalyinál bő tíz százalékkal többet, bruttó 225 millió forintot szán a Miniszterelnöki Hivatal az október 23-ai...

A tavalyinál bő tíz százalékkal többet, bruttó 225 millió forintot szán a Miniszterelnöki Hivatal az október 23-ai nemzeti ünnep központi állami rendezvényeire, amelyek rendezésésének jogát öt pályázó közül a Café Reklám Reklámügynökségi és Filmszolgáltató Kft. nyerte el (nevesített alvállalkozója a Nexus Reklámügynökség Kft., amely a nettó 256 millió forintba került tavalyi augusztus 20-ai ünnepségek rendezésében is részt vehetett). Az október 22. és november 4. közötti ünnepségsorozat megrendezésére kiírt tárgyalásos közbeszerzési eljárást a kancellária hivatalos közleménye szerint a "minden szempontból legelőnyösebb" ajánlattal nyerte a Wallis-csoporthoz tartozó kft. A Wallis Befektetési, Gazdasági Tanácsadó és Vagyonkezelő Rt., illetve a ciprusi bejegyzésű Vitonas Investments Ltd. érdekeltségében lévő, 121 millió forint törzstőkéjű, 2002-ben 1,7 milliárd forint árbevételt és 102 millió forint adózott eredményt elkönyvelt társaság ügyfelei között szerepel az OTP Bank, a Skála vagy például a Richter. Tavaly az oktatási tárca médiavásárlására szerződhetett a Café Reklám, a mindössze 27,5 millió forintos megbízás azonban kisebb politikai vihart kavart, mert a cég egyik érdekeltségénél dolgozott korábban a miniszter kabinetfőnöke (HVG, 2003. május 31.).

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.