Összefog a Sanoma és a Híd Rádió Rt. a bulvársajtó védelmében
A Sanoma Budapest Kiadói Rt. és a Híd Rádió Rt., a Színes Bulvár Lap kiadója stratégiai együttműködést kötött, melynek célja a bulvársajtó megítéléséről kialakult negatív trend megfordítása és a két kiadó piaci pozíciójának megszilárdítása - írja a BTL.hu.
A két kiadó szerint Magyarországon, más országgal ellentétben, folyamatosan romlik a bulvárlappiac presztízse - írja a BTL.hu. A Sanoma Budapest Kiadói Rt. a Story és a Best kiadójaként bizonyította, hogy a színvonalas bulvárlapok kiadása állandó igény a magyar piacon mind az olvasók, mind a magazinokban szereplő sztárok, ismert személyek részéről. Mindemellett ezek a minőségi tartalmat szolgáltató lapok értékes médiumként szolgálnak a hirdetők számára, nemcsak olvasói táboruk méretéből, hanem az általános percepcióval ellentétben az országos átlagnál magasabb státuszú olvasói összetételükből fakadóan is. A létrejött stratégiai együttműködés első lépésként egyrészről szakmai-tartalmi és barter együttműködésből, másrészt online partnerségből is áll.
A Híd Rádió Rt. kiadásában megjelenő napilap és a Sanoma hetilapjai nemcsak tartalmilag és kommunikációs szempontból egészítik ki jól egymást, de lehetőséget nyújtanak a hirdetői piac számára kedvező csomagajánlatok kialakítására is. Ezt az együttműködést a felek ki kívánják terjeszteni a Híd Rádió Rt. tulajdonában álló Sztár Rádióra is. Az együttműködés kialakításával párhuzamosan a Színes Bulvár Lap megújul, s így akar jelentős példányszám-növekedést elérni.