A németek már nem vevők a noname-termékekre
Rövid ideig tartott a flört a „noname” elektronikai termékekkel Németországban. A fellángolás elmúltával a németek visszatértek az ismert, jó nevű márkákhoz.
A GFU fogyasztói elektronikai szövetség vezetője, Rainer Hecker szerint egyértelműen ez a trend olvasható ki a felmérésekből és az eladási statisztikákból.
Kirívóan jelzi a fogyasztói szokások markáns változását, hogy ma már a németek 83 százaléka azt vallja: a minőség fontosabb az árnál. Egy évvel korábban a megkérdezetteknek csupán 51 százaléka tartotta fontosabbnak a minőséget az árral szemben.
Média
2004. november. 26. 11:49
A versenyhivatal megtiltotta a "No.1" jelző használatát
Média
MTI
2005. február. 08. 15:16
Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget
Média
hvg.hu
2004. december. 01. 16:08