2005. február. 07. 12:31 MTI Utolsó frissítés: 2005. február. 07. 13:55 Média

Országos online médiakutatás indul

Az NRC Piackutató és a TNS az idén is elindítja országos online média-kutatását - közölte a két cég.

A közlemény szerint a kérdőív az internetezők médiahasználati szokásait, reklám attitűdjét és vásárlási szokásait is vizsgálja, segítve ezzel a hazai médiatervezők és hirdetők munkáját.

A Visitor Media Research február 7-től elérhető kérdőíve több mint 300 honlapon fut egyszerre, és a válaszadás során, ami körülbelül 30-35 percet vesz igénybe mintegy 90 portálról, online médiumról mondhatnak véleményt az internetezők.
hvg360 Hamvay Péter 2024. november. 28. 15:20

Magyar Péter a politikai sárm iskolapéldája – interjú Sonnevend Júlia amerikai-magyar médiaszociológussal

A sárm, amivel korunk politikusainak egy része él, azt sugallja, hogy „olyan vagyok, mint te, úgy gondolkodom, úgy élek, mint te<strong>”</strong>, még akkor is, ha ez nincs is így – mondja Sonnevend Júlia. Az amerikai-magyar médiaszociológust a témában írt sikerkönyvéről, Orbán Viktorról, Magyar Péterről, Kim Dzsongunról és az egyesült államokbeli karrierjéről kérdeztük.