Országos online médiakutatás indul
Az NRC Piackutató és a TNS az idén is elindítja országos online média-kutatását - közölte a két cég.
A közlemény szerint a kérdőív az internetezők médiahasználati szokásait, reklám attitűdjét és vásárlási szokásait is vizsgálja, segítve ezzel a hazai médiatervezők és hirdetők munkáját.
A Visitor Media Research február 7-től elérhető kérdőíve több mint 300 honlapon fut egyszerre, és a válaszadás során, ami körülbelül 30-35 percet vesz igénybe mintegy 90 portálról, online médiumról mondhatnak véleményt az internetezők.
A Visitor Media Research február 7-től elérhető kérdőíve több mint 300 honlapon fut egyszerre, és a válaszadás során, ami körülbelül 30-35 percet vesz igénybe mintegy 90 portálról, online médiumról mondhatnak véleményt az internetezők.
Média
hvg.hu
2005. január. 23. 11:43
Megalakult az IKO-Matáv Média Holding
Média
MTI
2005. január. 21. 10:51
Konferenciát tartottak a romák média megjelenéséről
Média
MTI
2005. február. 04. 16:54