Cunami miatt leállított reklámkampányok
Az ázsiai természeti katasztrófa óta több nagyvállalat is leállította tengeri motívumokkal operáló reklámkampányát.
A British Airways légitársaság 2004. december 30-án indította volna kampányát, amelyben hullámok mosnak egy partot. Az új utazási célpontokat reklámozó, tévében, nyomtatott lapokban és óriásplakátokon futtatni kívánt hirdetésről azonban a cég az ázsiai katasztrófa után ideiglenesen lemondott.
A cég döntése értelmében a jövőben csak a de Niro- és Woods-hirdetést vetítik, a szörfös spotot visszahívják.
A Pepsi sem fogja vetíteni azt a reklámját, amelyben David Beckham, Ronaldinho és Thierry Henry focisztárok szörföznek egy strandon.
Az ázsiai természeti katasztrófa után a düsseldorfi "Harpune" - Szigony – Klub kénytelen volt átkeresztelni " Cunami " elnevezésű sikeres parti-sorozatát. A szenvedélyes táncosok a város kikötőjében évek óta tartottak a szökőárat idéző címmel techno-bulikat. A partik elnevezése ázsiai marad: "Pekingi Kacsa különleges módra".