2004. december. 06. 15:14 MTI Utolsó frissítés: 2004. december. 06. 15:27 Média

Jövőre 553 milliárd dollár mehet reklámra

A globális reklámköltéshez az Egyesült Államokban több mint 280 milliárd dollárral járul hozzá.

Több mint hat százalékkal nőhet jövőre a globális reklámköltés, elérve az 553,4 milliárd dollárt, amelyből 280 milliárdot az Egyesült Államokban költenek majd el - jósolja az egyik vezető amerikai médiaügynökség.

Az Universal McCann ügynökség szerint a jövő évi növekedés motorja a nagy versenyágazatok, azaz elsősorban az autóipar és a gyógyszeripar lesz. Az ügynökség a világ reklámkiadásainak jövő évi növekedését most gyorsabbnak látja, mint fél évvel ezelőtt. A leggyorsabb növekedést a reklámkiadásokban az internetes költések mutatják jövőre, az idei évhez képest 25 százalék körülit.

hvg360 Fülöp István 2025. január. 22. 15:03

4iG: „Az nem jó, ha megmondják, hogy valakivel nem dolgozhatunk”

Donald Trump második elnöki ciklusa alatt nem látott szintekre emelkedhet az Egyesült Államok és Kína technológiai háborúja, ami kifejezetten kínosan érintheti a kínai 5G-eszközöket előszeretettel alkalmazó európai távközlési cégeket. Köztük van a 4iG is, a céget arról kérdeztük, hogyan érintheti egy esetleges váltás.