2004. december. 01. 11:42 MTI Utolsó frissítés: 2004. december. 01. 11:45 Média

Saját tévécsatornát indít a Tesco

A médiaipar felé nyit a Tesco, amely saját televíziós csatornát tervez indítani. A Tesco szupermarketjeit Angliában több mint 16 millióan látogatják hetente, így az új televíziós szolgáltatásával rengeteg nézőt érhet el az áruház.

A The Scotsman cikke szerint a csatornát száz üzletben tesztelik - írja a Világgazdaság. A nagy képernyőket a szupermarketek különböző pontjain helyezik el. A saját adó műsorstruktúrájában főleg rövidebb, reklámokkal vegyített programok kapnak majd helyet.

Tim Mason, a Tesco marketingigazgatója szerint mint az ország első számú szupermarketje abban a példátlan helyzetben vannak, hogy a többi médiától eltérően betolakodás nélkül kommunikálhatnak a vásárlókkal.

A Tesco menedzsmentje azt várja, hogy a reklámozott márkák értékesítési bevétele 10 százalékkal vagy még többel emelkedik. Átlagosan 13 óra telik el, amíg a fogyasztó látja a reklámot, majd egy szupermarketbe látogat el. A Tesco Tv lehetővé teszi, hogy a reklámozók a legmegfelelőbb pillanatban érjék el a fogyasztókat, azaz akkor látja a vásárló a hirdetést, amikor meg kell hoznia a döntést.
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.