2004. november. 18. 19:12 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Média

Paprikakampányt indít az Univer

A paprikaügyre válaszul a cég reklámkampányt indít, amelyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei kizárólag magyar paprikaőrleményt tartalmaznak.

A gyártó a paprikából készült ételízesítő brandek, a Piros Arany, az Erős Pista és az Édes Anna népszerűsítésére indított tévé kampányt, amelyben azt hangsúlyozza, hogy csakis magyar paprikából készülnek a termékek. A gyártó ezzel a néhány hete kirobbant botrányra kíván reagálni, amely során kiderült: az őrölt paprikából készült magyar termékek közül többet külföldről behozott, aflatoxinnal mérgezett őrleménnyel keverték. A kormány döntése miatt akkor lekerültek a polcokról az Univer-Product termékei is, annak ellenére, hogy a vizsgálatok után világossá vált, hogy azok nem tartalmaznak mérgező anyagot. A cég szerint az események súlyosan ártottak termékeik megítélésének, ezért „tűzoltó” jelleggel elkészítettek egy reklámfilmet.



(Kreatív Online)
hvg360 Tiszóczi Roland 2025. február. 18. 19:45

Aki fél Hollywoodot bepalizta: a világ legsármosabb szélhámosa, Christophe Rocancourt

Máig Christophe Rocancourt az egyik legismertebb francia Hollywoodban, akinek ünnepelt sztárok, modellek és szépségkirálynők keresték a társaságát – többüket feleségül is vette. Kimagasló színészi képességeit és hihetetlen meggyőző erejét azonban nem a filmvásznon kamatoztatta: hol francia nemesnek, hol a Rockefeller család örökösének vagy Sophia Loren törvénytelen fiának, hol filmproducernek vagy menő bokszpromóternek adta ki magát, hogy a lehető legtöbb pénzt csalja ki áldozataiból. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.