Hogyan katapultált a szeretett-gyűlölt Skrillex a toplisták élére, és hogyan jutott el a dubstep kifejezés Hamvai PG...

Hogyan katapultált a szeretett-gyűlölt Skrillex a toplisták élére, és hogyan jutott el a dubstep kifejezés Hamvai PG szótárába? Hogyan válnak el a műfaj underground gyökerei a reszelős stadion-hangzástól, és egyáltalán, mi ez az egész, ami a magyar tinédzsereket is egyre inkább a hatalmába keríti? A Quart.hu friss írásában kiválóan összefoglalja mindazt, amit a műfaj evolúciójáról tudni érdemes, és megszólalnak magyar dj-k is.
A stílus minőségi, eredeti vonalát képviselő, a szigetországban is egyre kedveltebb Matt-U szavait idézzük Rónai András cikkéből, amolyan étvágygerjesztő gyanánt:
Skrillexben a 140 BPM körüli tempóján kívül semmi más nem emlékeztet engem bennük az eredeti dubstepre, sőt, konkrétan hiányoznak belőlük elemek, amik például egy Digital Mystikz, Pinch, Loefah zene lelkét adják - ilyen például a subbass. Őszíntén szólva szerintem nincs is benne továbbfejlődési potenciál - szinte fokozhatatlanok már ezek a zenék.
Olvassátok, érdekes áttekintés.