A Most vagy soha! sikertelenségét persze lehetne azzal magyarázni, hogy a potenciális nézői kimentek tűzijátékot nézni, míg az otthon maradtak többsége inkább az István, a királyt vagy a Raya és az utolsó sárkány című animációs filmet választotta.
Nemhogy a Szerencsekereket, de még a köztévé déli híradóját is többen nézték kedden, mint a Rákay-féle Petőfi-filmet – derül ki a Nielsen piackutatási adataiból.
Augusztus 20-án a legfontosabb célcsoport körében (ez a 18 és 59 év közöttieket jelenti) a 10. helyen végzett a Most vagy soha! Olyan műsorok előzték meg, mint az esti tűzijáték közvetítése, több csatorna híradója, az RTL Fókusza, az István, a király rockopera, illetve a Raya és az utolsó sárkány című animációs mesefilm.
A négyévesnél idősebb, tehát jóformán a teljes lakosságot mérő adattábla szerint pedig minden idők legdrágább magyar filmje a 16. helyen végzett. Itt az előbbieken túl olyan programok is megelőzték, mint a köztévé Világhíradója vagy a Hungarikum Gálakoncert. Legyünk azonban igazságosak, a 4+-os célcsoportban, alig ezres különbséggel, de a Most vagy soha! lenyomta Rayát és az utolsó sárkányt.
Persze Rákay Philip szuperprodukciójának mentségére fel lehet hozni, hogy a potenciális nézői kimentek tűzijátékot nézni, míg az otthon maradtak elsöprő többsége inkább az István, a király mellett döntött.