Az összeget négy év alatt pörgetik ki.
2,5 milliárd dollárt fektet be Dél-Koreában a Netflix a következő négy évben, jelentette be a streamingszolgáltató társ-vezérigazgatója, Ted Sarandos, írja a BBC. Sarados azt követően beszélt a vállalat terveiről, hogy találkozott az épp washingtoni látogatását töltő dél-koreai elnökkel, Jun Szogjollal.
Sarandos elmondása szerint az összegből filmeket és sorozatokat is forgatnak majd Dél-Koreában, ahonnan a Netflix történetének legnagyobb sikere, a Squid Game is származik. Ezt a sorozatot a bemutatását követő első 28 napban 111 millióan nézték meg streamen. Jelenleg is egy dél-koreai produkció, a Physical 100 című reality show a Netflix legnézettebb nem angol nyelvű tartalma.
A vállalat újabban egyre több riválissal kell, hogy megküzdjön, ahogy telítődik a streamingszolgáltatók piaca. Nemrég ezért 30 országban árat csökkentettek, hogy új előfizetőket szerezzenek. A jelszómegosztás elleni harcukat pedig elhalasztották.