A zenésszel arról beszélgettünk, hogy szerinte olyan őrült ez a világ, mintha csak tinédzserek élnének a Földön. Linczényi szerint a járvány után eldől, mire is van igazán szükségünk.
Linczényi Márk a The Kolin nevű zenekarral futott be, majd a zenekar megszűnése után szólókarrierbe kezdett (Antilope Kid). Trashpop dallamok és gyakran a közéletre reflektáló szövegek – ez a zenész jelenlegi csapásiránya.
Az adásban szó lesz arról:
- hogy nem siettek megmenteni a zeneipart és az előadóművészeket a járvány kitörésekor,
- milyen hatással lesz a koronavírus a zenészekre és a koncertekre,
- írna-e Trianon-dalt, miután Petőfi Irodalmi Múzeum ilyen pályázat kiírásával segítené a zenészeket,
- mit gondol a Majka kontra Lovasi vitáról.
Majka ugyanis egy interjúban „gusztustalannak és szánalmasnak” nevezte, hogy olyan előadók is kértek és kaptak szociális támogatást az Artisjustól és az Előadóművészi Jogvédő Irodától, akikről tudható, hogy a járvány előtt rengeteget kerestek. A szavai miatt a szakmából sokan felháborodtak, Pély Barna és Náksi Attila például ez után inkább átutalták a megítélt támogatást jótékony célra, Lovasi András pedig közölte, „nem illik” úgy viselkedni, ahogy Majka, szerinte ez az egész „képmutató”, és csak „melldöngetés a morzsapartin”.
De beszélgettünk új dalairól is, a Szia, uramról, a Vegán wokról és az Operatív törzs élő bejelentkezés címűről is.
Adásunkat itt hallgathatja meg:
(Kép: Linczényi Márk, Facebook)