A Prince-, Kanye West-, és Beyoncé-féle exkluzív tartalmak sem segítettek az idei évben jókora veszteséget termelő Tidalen.
Jay-Z tavaly év elején vásárolta meg nagyjából 56 millió dollárért a Tidalt és annak ikercégét, a WIMP-et birtokló Aspiro nevű vállalatot. A cég a tavalyi 88,9 millió svéd koronás veszteség után idén 239 millió svéd koronát, 28 millió dollár veszteséget könyvelhetett el, miközben egyébként a bevételei harminc százalékkal növekedtek, 309 millió svéd koronáról 402 millióra.
A cég növekedésén még az sem dobott eleget, hogy az elmúlt évben olyan művészektől kaptak csak náluk meghallgatható exkluzív tartalmakat, mint a néhai Prince, Kanye West vagy Beyoncé.
A jelenleg publikált kimutatás mindazonáltal nem a teljes kép, hiszen nem tartalmazza a cég amerikai bevételeit – írja a Wall Street Journal.
Eközben egyébként nem csak a Tidal mérlege billeg: a Spotify ugyancsak veszteséges évet zárt, azonban ők gyorsabban növekszenek, bevételeiket a tavalyi évben megduplázták.
Ami a vezető szolgáltatások júzereit illeti, a Tidal szolgáltatásaira júniusig 4,2 felhasználó fizetett elő, míg ugyanez a szám az Apple Music esetében 17, a Spotify esetében 30 millió.