2013. január. 31. 13:56 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. január. 31. 13:54 Kult

Tarolt Cannes-ban Yonderboi és a Vodafone

Első helyezett lett a cannes-i MIDEM zenei fesztiválon Yonderboi és a Vodafone Hangtérkép-kampánya - számolt be a Kreatív.

A cannes-i MIDEM zenei fesztiválon a vendégművész közreműködésével készített marketingkampány kategóriában Yonderboi és a Vodafone közös, 2012-es kampánya aranyat nyert.

Tavaly ősszel két héten keresztül bárki bármilyen, kül- vagy beltéren felvett hangmintát beküldhetett, Yonderboi pedg ezekből is válogatva készítette el az ország dalát - részletezi a Kreatív a győztes kampányt. A magyar nevezés olyan projekteket győzött le, mint például a Coca Cola olimpiai kampánya, vagy a Green Day live in New York City, amely a Nokia Music és az AT&T alkotása.

hvg360 Rácz Gergő 2025. március. 13. 19:48

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.