2013. január. 31. 13:56 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. január. 31. 13:54 Kult

Tarolt Cannes-ban Yonderboi és a Vodafone

Első helyezett lett a cannes-i MIDEM zenei fesztiválon Yonderboi és a Vodafone Hangtérkép-kampánya - számolt be a Kreatív.

A cannes-i MIDEM zenei fesztiválon a vendégművész közreműködésével készített marketingkampány kategóriában Yonderboi és a Vodafone közös, 2012-es kampánya aranyat nyert.

Tavaly ősszel két héten keresztül bárki bármilyen, kül- vagy beltéren felvett hangmintát beküldhetett, Yonderboi pedg ezekből is válogatva készítette el az ország dalát - részletezi a Kreatív a győztes kampányt. A magyar nevezés olyan projekteket győzött le, mint például a Coca Cola olimpiai kampánya, vagy a Green Day live in New York City, amely a Nokia Music és az AT&T alkotása.

hvg360 Földes András 2025. február. 17. 06:30

Káosz van Európában, és nem véletlen: épp ez Trump célja

Nem érti, mit miért tesz az amerikai elnök? Itt egy magyarázat az ámokfutásra, amely dominálta a müncheni biztonsági konferenciát. A játékban fontos bábu Orbán és a többi szélsőjobbos politikus. Nem véletlen, hogy az amerikai alelnök a szólásszabadságot védve a fasiszta erők terjedését támogatja.