2010. január. 21. 15:38
hvg.hu
Utolsó frissítés: 2010. január. 21. 15:23
Kult
Jacko-show: ódzkodnak visszafizetni a jegyeket a szervezők
Bár a hét elején még azt ígérték a szervezők, hogy a jegyek bemutatása esetén visszafizetik annak árát a Jacko-előadással elégedetlen nézőknek, úgy tűnik, ez csak ígéret volt: csak azoknak akarnak fizetni, akik nem nézték végig a botrányos show-t és nem csak a jeggyel, hanem számlával vagy nyugtával is igazolják a jegyvásárlást.
A hvg.hu birtokába került egy - a botrányos Jacko-show egyik nézője és a rendezvényt szervező Jukebox Kft. közötti - elektronikus levélváltás. Ebben a panaszos először arról érdeklődött a szervezőknél, a jegy birtokában milyen módon tudja visszakapni a pénzét. Válaszlevelében a szervezők azt írták, kárpótlásul becserélik a jegyét egy másik, általuk szervezett rendezvényre. Ez azért is furcsa, mert a Jukebox Kft. korábban azt ígérte, a jegy bemutatása után visszafizeti a jegyek árát. Újabb levelében ezért a panaszos megismételte, hogy ő nem egy másik rendezvényre szeretné a jegyét becserélni, hanem az árát akarja visszakapni. Erre azt válaszolta a cég, hogy csak azoknak hajlandó kifizetni a jegy árát, aki nem nézte végig a koncertet és számlát vagy nyugtát is csatol a jegye mellé.
„Mint szervezők, a nemzetközi franchise feltételei szerint jártunk el a kommunikációs kampány, mint a lebonyolítás vonatkozásában, azaz azokat az információkat és kommunikációs anyagokat használtuk fel, amelyeket a show nemzetközi jogtulajdonosától kaptunk” – írták a panaszosnak a szervezők, hozzátéve: tudomásul vették a nézők egy részének véleményét, mely szerint a produkció nem volt színvonalas, és nem azok a szereplők léptek fel, akiket vártak. Külön hangsúlyozzák, hogy a jegyeket a Danubius Music irodájában nem hajlandók átvenni.
A Jukebox Kft. korábban írásban és élőszóban egyaránt arról tájékoztatta az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesületet (OFE), hogy kártalanítanak minden elégedetlen fogyasztót. A múlt pénteken Szegeden, szombaton és vasárnap pedig a fővárosban, a Syma csarnokban tartott koncert szervezői azt ígérték, hogy a show a tavaly elhunyt világsztár, Michael Jackson táncosait és vokalistáit vonultatja fel. Ebből azonban egy szó sem volt igaz, a fellépők soha nem dolgoztak együtt a világsztárral.
A cég keddi közleménye szerint az összes panaszlevélre folyamatosan válaszolnak, felkínálva a kárpótlás lehetőségét, az eredeti jegy bemutatása mellett pénzvisszafizetés vagy más produkcióra történő jegy-átváltás formájában. A birtokunkba került levélváltásból viszont egyértelműen kiderül, hogy a Jukebox Kft. ódzkodik a jegyek visszafizetésétől és azt akarja elérni, hogy a panaszosok egy másik rendezvényre szóló jeggyel érjék be a kártalanítást. Közleményükben azt írták, az eredeti jegy bemutatása mellett visszafizetik a jegy árát. Említést sem tettek arról, hogy a számlát is kérik, illetve nem fizetnek azoknak, akik végignézték az előadást.
Az előadásról és annak visszhangjáról szóló cikkünket itt olvashatják.
„Mint szervezők, a nemzetközi franchise feltételei szerint jártunk el a kommunikációs kampány, mint a lebonyolítás vonatkozásában, azaz azokat az információkat és kommunikációs anyagokat használtuk fel, amelyeket a show nemzetközi jogtulajdonosától kaptunk” – írták a panaszosnak a szervezők, hozzátéve: tudomásul vették a nézők egy részének véleményét, mely szerint a produkció nem volt színvonalas, és nem azok a szereplők léptek fel, akiket vártak. Külön hangsúlyozzák, hogy a jegyeket a Danubius Music irodájában nem hajlandók átvenni.
A Jukebox Kft. korábban írásban és élőszóban egyaránt arról tájékoztatta az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesületet (OFE), hogy kártalanítanak minden elégedetlen fogyasztót. A múlt pénteken Szegeden, szombaton és vasárnap pedig a fővárosban, a Syma csarnokban tartott koncert szervezői azt ígérték, hogy a show a tavaly elhunyt világsztár, Michael Jackson táncosait és vokalistáit vonultatja fel. Ebből azonban egy szó sem volt igaz, a fellépők soha nem dolgoztak együtt a világsztárral.
A cég keddi közleménye szerint az összes panaszlevélre folyamatosan válaszolnak, felkínálva a kárpótlás lehetőségét, az eredeti jegy bemutatása mellett pénzvisszafizetés vagy más produkcióra történő jegy-átváltás formájában. A birtokunkba került levélváltásból viszont egyértelműen kiderül, hogy a Jukebox Kft. ódzkodik a jegyek visszafizetésétől és azt akarja elérni, hogy a panaszosok egy másik rendezvényre szóló jeggyel érjék be a kártalanítást. Közleményükben azt írták, az eredeti jegy bemutatása mellett visszafizetik a jegy árát. Említést sem tettek arról, hogy a számlát is kérik, illetve nem fizetnek azoknak, akik végignézték az előadást.
Az előadásról és annak visszhangjáról szóló cikkünket itt olvashatják.