2003. szeptember. 24. 14:33 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Kult

Hungaricumok hírességekkel fűszerezve

Tony Curtis tokajit kortyol, fürdőhelyekre látogat. Baumgartner Zsolt száguld a siker felé. Magyar hírességekkel készült tévéhirdetésekkel kívánja népszerűsíteni országunkat a Magyar Turizmus Rt. Önnek tetszik az ötlet?

Az rt. tervei alapján már ebben az évben bemutathatják az Egyesült Államokban és Angliában azokat a reklámfilmeket, amelyekben Tony Curtis színész népszerűsíti országunk nevezetességeit. Minthogy az rt.-nek Baumgartner Zsolt autóversenyzővel szerződése van, elképzelhető, hogy ő is hasonló filmek szereplőjévé válik. Hogy pontosan ki, milyen környezetben jelenne meg a filmeken, még nem világos, annyit tudni csak, hogy az egykori Van, aki forrón szereti és a Minden lében két kanál sztárja, Tony Curtis történelmi tájainkra kalauzolná el a külföldi nézőt.
Jó ötlet-e, hogy magyar vagy innen elszármazott hírességek népszerűsítsék Magyarországot a tévé-spotokban? Ha igen, kiket javasolna még Magyarország arcainak?
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.