„Több pozitivitás”, spanyolul Más+ néven érkezik Messi energiaitala Amerikában június közepétől.
Saját energiaital-márkát dob piacra Lionel Messi focista, a terméket az Amerikában nagy népszerűségnek örvendő White Claw gyártója, a Mark Anthony Group készíti – számol be a CNN.
Az italt június 13-án mutatják be Miamiban, júliusban már interneten rendelhető lesz, augusztusban pedig kikerülnek a boltok polcaira az első üvegek és dobozok.
Négy ízben lesz kapható, a neve pedig Más+ lesz. Nem azért, mert más, mint a többi, a „más” spanyolul azt jelenti, „több”, a „+” jel pedig a „még több pozitivitást jelképezi” – legalábbis így magyarázza a névválasztást az energiaital honlapján Messi. „Mert életem minden részében pozitívan cselekszem és gondolkodom” – teszi hozzá.
Az energiaitalok piaca jelenleg nagyjából 33 milliárd dollárra rúg (jelenlegi árfolyam ez 12 ezer milliárd forintnak felel meg), előrejelzések szerint 2032-re elérheti a 60 milliárd dollárt. Iparági szakértők szerint a Messi-márkának nem lesz könnyű dolga, mert bár a piac nagy, rendkívül telített is, ráadásul olyan, jól bejáratott márkákkal kell versenyeznie, mint a Gatorade vagy a BodyArmor.
A Más+-t segítheti, hogy Messi rajongótábora hatalmas, a fiatalabb generációk körében sokan hősként imádják – különösen Latin-Amerikában, ahol ráadásul más márkák még nem vetették meg annyira a lábukat.