A milliárdos egy év közös munka után hozta meg a döntést.
Mindössze egy év után a 40 fős marketingcsapata összes tagjától megvált a Tesla – írja a Bloomberg.
A tulajdonos Elon Musk tavaly jelentette be, hogy a Tesla szakít addigi szokásaival, és reklámozni kezdi modelljeit a televízióban, a rádióban, a nyomtatott és az online sajtóban is.
A Bloomberg szerint a döntés hátterében az állt, hogy a befektetők felszólították Muskot, fordítson több figyelmet a marketingre, mivel a márka eladásainak növekedése lassult, és több versenytárs is megjelent a piacon.
A mostani elbocsátásokat a milliárdos az X-en azzal magyarázta, hogy az autógyártó reklámjai „túlságosan általánosak” voltak.
Hogy ez valóban így van-e, bárki eldöntheti. Példaként itt a Model 3 három hónappal ezelőtt megjelent reklámfilmje:
Sajtóhírek szerint a Tesla hamarosan új stratégiával próbál majd új vásárlókat vonzani és kiköszörülni a hírnevén esett csorbákat. Ahogy a hvg.hu is megírta, a Tesla április közepén több ezer Cybertruckot hívott vissza egy balesetveszélyes pedálhiba miatt.