A brit légügyi hatóság eljárást indított a cég ellen, miután súlyos kifogások érték a fapados légitársaság panaszkezelési gyakorlatát.
A brit hatóság felszólította a Wizz Airt, hogy változtasson eljárásrendjén, miután nagyszámú panasz érkezett arra, hogy a magyarországi székhelyű légitársaság nem téríti vissza az utasoknak a törölt járatok árát – írja a Guardian. A lap szerint a panszok miatt, akár több milló fontos kifizetés is várhat a légitársaságra.
A Wizz Air kötelezettségvállalást írt alá, többek közt arról, hogy felülvizsgálják az elmúlt 15 hónapból származó, korábban elutasított kérelmeket. A társaság közleményben jelezte, hogy egy sor kezdeményezést indított a járattörlések csökkentése érdekében, és 117 millió dollárt fektetett be működési hatékonysága javítására, tekintettel a légiforgalmi irányítás folyamatos kihívásaira.
Közel harminc órát csúszott a Wizz Air Abu-Dzabi-Budapest járata
A gépnek kedd este kellett volna felszállnia, szerda éjjel azonban még mindig nem történt semmi.
2022-ben a szabályozó hatóság hasonló lépéseket tett a Ryanair ellen is, hogy a fapados légitársaság fizessen kártérítést több ezer késés miatt.