A magyar cég üdítőmárkájához túlságosan hasonlított egy nemzetközi rövidítés.
A „meginstáztuk”, a „bulika” vagy a „puszi” kifejezések mellett a „XOXO” (az angolban használt kedves üdvözlés, az „ölelések és csókok” gyakran használt rövidítése) is felkerült tavaly a Coca-Cola üdítők dobozaira, ami miatt perre ment a Hell energiaital gyártója és meg is nyerte.
Az ítélet szerint a Coca-Cola ezzel a felirattal megsértette a Hell jegesteamárkájának, a XIXO-nak a védjegyét, vélhetően a hozzá túlságosan hasonlító felirattal. Az amerikai hátterű cég ezeket a csomagolásokat már nem használja, így nem tudja levenni őket a polcokról, azt a szöveget, amelynek közzétételére a Fővárosi Ítélőtábla kötelezte, jelenleg is kinn tartja a weboldalának nyitólapján.
Nem ez az első alkalom, hogy a szikszói energiaitalcég beleszáll az üdítőipari óriásba. Tavaly februárban a PET-palackos csomagolásaikhoz kapcsolódó kampányukért támadták őket, igaz, a másfél literes jegesteáinál a XIXO is alkalmaz pillepalackokat.
Hasonló védjegyviták pedig mostanában a TV2 és a ViacomCBS között voltak a TV2 Comedy neve miatt. Ez a bíróság szerint egy logómódosítással nem hasonlít túlzottan a Comedy Centralra, mivel a TV2 előtagot a nézők jól be tudják azonosítani.