További 100 ezer dollárt is felajánlott a divatmárka, ha legalább ugyanennyi összegyűlik az adománygyűjtő programján.
500 ezer dollárt adományoz a Gucci az ENSZ Gyermekalapjának (UNICEF) – idézi a pénteki közleményt a Reuters. A francia Kering cégcsoporthoz tartozó luxus divatmárka adományával a koronavírus elleni védőoltás eljuttatását szeretné segíteni veszélyeztetett emberekhez.
A Gucci emellett saját adománygyűjtő programot is indított. Azt közölték, az így december 5. és 26. között gyűjtött adományokat – legfeljebb 100 ezer dollárig – meg is duplázzák. A Gucci közössége december 4-én a számláló szerint több mint 23 dollárt gyűjtött.
A felajánlással az UNICEF általi is támogatott, a WHO által indított COVAX programot mozdítaná előre a divatmárka. Ennek célja a gazdagabb országokból gyűjtött forrásokból védőoltásokat finanszírozni a szegényebb országok számára.
![](https://cdn.hvg.hu/img/partolo_tagsag/HVG_hetilap_2_ho_50_off_kampany_03_640x360.png)