Váradi József a Nettavisennek adott interjút, amiben felelt az ellenük szóló bojkottra, a szakszervezeti kritikákra, és megmagyarázta, miért kérnek külön pénzt egyes szolgáltatásokért.
Azt remélem, hogy ha megismeri a tényeket és értékeinket, megváltoztatja a véleményét - mondta Váradi József, a Wizz Air légitársaság vezérigazgatója a Nettavisen norvég hírportálnak adott interjúban. Váradi ezzel Erna Solberg norvég kormányfőre utalt, aki még október közepén beszélt arról, hogy bojkottálja a norvég légiközlekedési piacot olcsó repülőjegyekkel letarolni szándékozó magyar gyökerű fapados társaságot.
A Wizz Airt többek között azzal támadták, hogy akadályozza az alkalmazottak szakszervezeti törekvéseit, amivel kapcsolatban a vezérigazgató megismételte, hogy a cég a törvényeknek és előírásoknak megfelelően működik. A dolgozók szerinte maguk döntik el, hogy szakszervezetet alakítanak-e, de a légiközlekedés előírásai már amúgy is részletesen meghatározzák, hogy mikor és mennyi pihenést kell biztosítani a dolgozóknak. Szerinte a norvég dolgozóknak is csak a fele szakszervezeti tag.
Váradi beszélt még arról, hogy miként tudnak versenyre kelni a Norwegian és az SAS társaságokkal - hatékonyabbak náluk, jelentős tartalékokkal rendelkeznek -, illetve kritizálja a Norwegiant, ami szerinte már a járványhelyzet előtt is ”gyakorlatilag csődben volt” (amit a Norwegian cáfolt a lapnak). Ezen felül hangsúlyozta, hogy új gyártású repülőflottája révén cégük az egyik legkörnyezetbarátabb légitársaság, és megmagyarázta azt is, hogy miért számítanak fel minden külön szolgáltatásért extra költséget a jegyáron felül: minél több embernek szeretnék megadni a lehetőséget a repülésre, aki plusz szolgáltatást akar, az pedig maga dönti el, hogy megveszi-e vagy sem.