Vállalkozás hvg.hu 2020. október. 24. 10:33

Egy kézikönyvvel veszi fel a harcot a koronavírus ellen a turisztikai ügynökség a hotelekben

Minden részletre kitér a szabályzás, nem mindegy hogyan szállnak a vendégek a liftbe, de az sem, hogy mikor akarnak enni.

Koronavírus-járvány
Friss cikkek a témában

Kiadott a Magyar Turisztikai Ügynökség egy 24 oldalas Covid-kézikönyvet a Nemzeti Népegészségügyi Központ bevonásával arról, hogyan előzhető meg a járvány elleni védekezés a szállóhelyeken - írja a mfor.hu.

A cikk szerint a szabályokkal már a foglaláskor is találkozhatunk, amiket majd be kell tartani az ottartózkodás alatt.

Nem meglepő, hogy az egyik legfőbb szempont a fertőtlenítés: a szobákban minden egyes felületet alaposan kell tisztítani, ajánlott a hosszú szellőztetés, de az is, hogy ha van rá mód, a szobákat csak 12 óra elteltével adják ki, miután felszabadultak.

Ajánlás az is, hogy az egymás melletti, vagy szemben levő szobákat ne adjanak ki, így akadályozva a folyosón való torlódást.

Alap, hogy a maszkhasználat az alkalmazottak számára kötelező, a vendégek felé, pedig elvárás, ha a közösségi tereket használják. Az mfor szerint a wellness-részlegekben létszámstop van, ami nem is meglepő, hiszen a vírus imádja a párás levegőt.

Az étkeztetést a legtöbb helyen csúsztatva oldják meg, a vendégeknek jelezniük kell, mikor kívánnak reggelizni, ebédelni, vacsorázni és elvileg csak ebben a megjelölt időintervallumban fogadja őket az étterem.

A liftek esetében az a szabály, hogy egyszerre csak egy család utazhat, a következő körben pedig már fertőtleníteni kell, bár ez nehezen megoldhatónak tűnik a cikk szerint.

hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.